۲۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۶
کد خبر: ۶۴۷۶۵۷
مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی همدان:

بسترهای تبلیغ در فضای مجازی برای طلاب فراهم شود

بسترهای تبلیغ در فضای مجازی برای طلاب فراهم شود
حجت الاسلام کاظمی گفت: لازم است تا طلاب در عرصه تبلیغ در فضای مجازی به عنوان مبلغ رسمی شناخته شده و امکانات لازم در این زمینه به آنها داده شود.

حجت‌الاسلام سعید کاظمی مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی همدان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به اهمیت تبلیغ طلاب در فضای مجازی اظهار داشت: در مرحله اول لازم است تا طلاب در این عرصه به عنوان مبلغ رسمی شناخته شده و امکانات لازم در این زمینه به آنها داده شود.

وی در ادامه اظهار داشت: در کنار این کارها می توان با استفاده از فضای مجازی ائمه جماعات هر منطقه و فعالان فرهنگی را بر اساس محوریت مساجد ساماندهی کنیم.

حجت الاسلام کاظمی ابراز داشت: مشکل کرونا در کشور و در جهان همه گیر شده است و می بایست از فرصت به وجود آمده برای حضور مردم در منازل استفاده و بهره کافی را ببریم و می توان نمازهای جمعه را به صورت محدود و با جمعیت کم برگزار و به صورت مستقیم در فضای رسانه ای و مجازی پخش کنیم.

مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به تعطیلی مساجد و عدم فعالیت آنها یادآور شد: ائمه جماعات و روحانیون مساجد می توانند با رعایت پروتکل های ستاد ملی مبارزه با کرونا و رعایت موارد بهداشتی با حضور در مساجد به سوالات شرعی و مشکلات مردم رسیدگی کنند./979/ت310/ب1

هادی شاملو
ارسال نظرات