۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۵
کد خبر: ۶۴۸۵۳۷

امام جمعه کرمان جزئیات رزمایش مواسات در استان را تشریح کرد

امام جمعه کرمان جزئیات رزمایش مواسات در استان را تشریح کرد
امام جمعه کرمان گفت: رزمایش مواسات با هدف جذب کمک‌های مردمی برای خانواده‌های محروم و بی‌بضاعت با همدلی نهادهای انقلابی و گروه‌های مردمی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی، با اشاره به شیوع کرونا در کشور و استان کرمان اظهار داشت: به دلیل شیوع ویروس کرونا در جامعه و ضرورت فاصله‌گذاری فیزیکی تعدادی از مشاغل تعطیل شدند.

وی با بیان اینکه تعدادی از هم‌استانی‌های ما بر اثر این مسئله آسیب‌دیدند عنوان کرد: در این راستا دو اتفاق مبارک برای کمک به آسیب دیدگان در استان در حال رقم خوردن است که هر دو اتفاق قابل تحسین است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با اشاره به جلسه‌ای که چند روز گذشته با حضور مسئولان ارشد استان برگزار شده است گفت: ذیل این ستاد دو کارگروه تشکیل و مقرر شد در یکی از کارگروه‌ها مشکلات ایجاد شده در این حوزه برای تعدادی از مشاغل آسیب‌شناسی و شناسایی شده و در کارگروه دیگر چگونگی استفاده از منابع غیردولتی و کمک‌های خیرین بررسی شود.

وی تصریح کرد: همچنین مقرر شد تا نتیجه بررسی این دو کمیته در جلسه آینده گزارش داده شود تا با توجه به محدود بودن کمک‌ها و منابع دولت در ارتباط با چگونگی ورود بخش‌های خصوصی، خیران و نهادها به این صحنه تصمیم‌گیری شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی‌سلیمانی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در روز نیمه شعبان گفت: رزمایش مواسات با هدف کمک‌های مادی و عاطفی به خانواده‌های محروم و بی‌بضاعت با همدلی نهادهای انقلابی و گروه‌های مردمی اتفاق مبارک دیگری است که در استان در حال انجام است.

وی با بیان اینکه سه کمیته نیز در این ارتباط تشکیل شده است افزود: کمیته شناسایی نیازمندان، کمیته مساجد و تبلیغ در ماه مبارک رمضان و کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی امروز شکل گرفته است.

امام جمعه کرمان با عنوان اینکه مقرر شد تا نتیجه بررسی‌های کارگروه‌ها و کمیته‌های ذیل این ستاد با هم یکی شود تا در ماه رمضان اتفاقات مبارکی برای مردم نیازمند استان رقم بخورد افزود: در تمامی شهرستان‌های استان نیز این ستاد با محوریت ائمه جمعه تشکیل میشود.

وی با بیان اینکه به مردم خیر استان پیشنهاد می‌شود تا در صورت شناسایی افراد نیازمند به صورت انفرادی به آنها کمک کرده و از آنها در این شرایط سخت دستگیری کنند افزود: خیرانی هم که مایل باشند می‌توانند از طریق این ستاد به مردم نیازمندی که از قبل شناسایی شدند خدمت‌رسانی و کمک کنند.

عباس قاسم پور
منبع: تسنیم
ارسال نظرات