۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۶۴۹۸۵۵

از افطار تا سحر کرمانی‌ها در قاب صفحات مجازی

از افطار تا سحر کرمانی‌ها در قاب صفحات مجازی
رمضان ۱۴۴۱ هجری قمری با شیوع ویروس کرونا٬ رنگ و بویی متفاوت به خود گرفته و تمام محافل مذهبی و مناجات‌خوانی در قالب فضای مجازی دیده و شنیده خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری رسا در کرمان، اگر چه شیوع ویروس کرونا باعث شده تا این روز‌ها تجمعات مذهبی تعطیل شده و نمی‌توانیم برنامه‌های ماه مبارک رمضان را در مساجد، حسینیه‌ها و تکایا برگزار کنیم، اما مردم ما دیدن و شنیدن این برنامه‌ها را در فضای مجازی فعال می‌کنند.
 
در آستانه ماه مبارک رمضان و با توجه به مقرررات وضع شده در ستاد ملی کرونا مبنی بر عدم ایجاد اجتماعات، اقشار مذهبی و هیئتی‌های در شهر‌های مختلف استان کرمان با برگزاری برنامه‌های مجازی و برگزاری مراسمات مناجات و سخنرانی در قالب هیئت مجازی، نمی‌گذارند معنویت ماه خدا از دست برود.
 
بر اساس اعلام هیئات مذهبی و مساجد استان کرمان، امسال برگزاری هرگونه مراسم حضوری در ماه مبارک رمضان در مساجد و حسینیه‌ها منتفی بوده و تمام هیئت‌ها در قالب فضای مجازی و نرم‌افزار‌های مختلف مراسمات خود را به صورت برخط برای مشتاقان این ماه مبارک پخش می‌کنند.
 
در جدول زیر اسامی برخی از هیئت‌های فعال در شهر‌های مختلف استان کرمان که برای برگزاری مراسمات مذهبی از طریق صفحات خود در فضای مجازی اعلام آمادگی کرده‌اند، آمده است:
 
هیئت شهدای بیت‌الله الحرام کرمان https://instagram.com/beitollah.media?igshid=dycawgmxq۶۱j
 
هیئت کربلا رفسنجان https://www.karbala۷۲.ir
 
هیئت رزمندگان اسلام کرمان https://www.instagram.com/heyat_razmandegan_kerman?igshid=۱p۴sr۵۷۹xv۵۸y
 
مسجد مقدس صاحب‌الزمان (عج) کرمان https://www.instagram.com/Zavarolzahra
1380/د102/ب1
ارسال نظرات