۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۲
کد خبر: ۶۵۰۰۰۶
رهبر معظم انقلاب:

آمریکا در خلیج فارس چه کاره است؟!

آمریکا در خلیج فارس چه کاره است؟!
پوستر منتشر شده در ارتباط با خط و نشان‌های یک رزمنده سپاهی برای نیروی دریایی آمریکا را به همراه سخن رهبر معظم انقلاب درباره حضور آمریکا در خلیج فارس را مشاهده کنید.

به گزارش خبرگزاري رسا، به دنبال اتفاقات پیش آمده در خلیج فارس و حضور نیروی دریایی رژیم آمریکا در محدوده مرز دریایی ایران، نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به این تجاوز مرزی آمریکا واکنش نشان داده و درباره فعالیتشان در خلیج فارس هشدار داد. بعد از آن نیروی دریایی آمریکا این اقدام سپاه را در حفظ و نگهداری از مرزهایش خطرناک دانسته و ترامپ طی اقدامی وقیحانه، با انتشار توئیتی اعلام کرد به نیروی دریایی این کشور دستور داده که در صورت ایجاد مزاحمت از سوی شناورهای ایرانی در خلیج فارس آنان را هدف قرار دهند که در مقابل، سپاه نیز اعلام کرد در صورت تجاوز نیروهای آمریکایی به محدوده متعلق به ایران در خلیج همیشه فارس آن‎ ها را هدف قرار خواهیم داد.

نکته عجیب اینجا است که خلیج فارس هیچ گونه تعلقی به رژیم تروریست آمریکا نداشته و هیچ گونه مرزی با این کشور ندارد، رهبر معظم انقلاب نیز در این باره می‌فرمایند:

"کسانی باید امنیّت خلیج‌ فارس را حفظ کنند که خلیج فارس متعلّق به آنها و خانه‌ی آنها است؛ آمریکا چه‌کاره است؟! ".

به دنبال حواشی پیش آمده واکنش‌های زیادی در فضای مجازی داشت و غیرت ایرانی مردم را در دفاع از نیروی دریایی سپاه و قدردانی از آنان برانگیخت و تصاویری هم در این باره منتشر شد که یکی از این پوسترها را در ادامه مشاهده می‌کنید:

آمریکا در خلیج فارس چه کاره است؟!

/1360/

ارسال نظرات