۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۸
کد خبر: ۶۵۰۰۵۹
امام جمعه ملایر مطرح کرد؛

لزوم مقابله با ویروس های اقتصادی و فرهنگی در جامعه

لزوم مقابله با ویروس های اقتصادی و فرهنگی در جامعه
امام جمعه ملایر گفت: باید همان گونه که در زمینه سلامت در حال شکست دادن ویروس کرونا هستیم ویروس های اقتصادی و فرهنگی را نیز ریشه کن کنیم.

حجت الاسلام محمدباقر برقراری امام جمعه ملایر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان همدان، اظهار داشت: خواندن دعای هفتم صحیفه سجادیه که رهبر معظم انقلاب نسبت به آن توصیه فرموده اند اقدامی بسیار مناسب و اثر گذار در دفع گرفتاری ها است.

وی ادامه داد: مردم همیشه در صحنه ایران، با شجاعت و درایت خود این بحران را هم پشت سر خواهند گذاشت و باید دانست که این تهدید و بحران که از سوی دشمنان طرح‌ریزی شده است اولین نیرنگ دشمنان در این کشور نبوده و بی‌شک آخرین آن نیز نخواهد بود.

امام جمعه ملایر به اهمیت توجه به مسائل اقتصادی و فرهنگی اشاره کرد و گفت: باید همان گونه که در زمینه سلامت در طی شکست دادن ویروس کرونا هستیم ویروس های اقتصادی و فرهنگی را نیز ریشه کن کنیم.

وی در پایان به اهمیت توجه به مسئله دشمن شناسی اشاره کرد و افزود: برای اینکه بتوانیم در برابر دشمنان ایستادگی کنیم می بایست در مرحله نخست نسبت به هجمه های دشمنان مقاومت کرده و در مرحله بعد بدانیم که این بحران از سوی دشمنان است و در مقابل آن صف آرایی کنیم./979/ت310/ب1

هادی شاملو
ارسال نظرات