۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۳
کد خبر: ۶۵۰۰۶۲
مدیر مدرسه علمیه جعفریه قاین:

دستاوردهای نظام اسلامی در زمینه‌های مختلف ثمره استکبارستیزی است

دستاوردهای نظام اسلامی در زمینه‌های مختلف ثمره استکبارستیزی است
مدیر مدرسه علمیه جعفریه قاین گفت: موفقیت‌ها و دستاوردهای شگرف نظام اسلامی در زمینه‌های مختلف ازجمله موشک، پرتاب ماهواره‌بر و ... ثمره استکبارستیزی است.

حجت‌الاسلام علی ابطحی مقدم، مدیر مدرسه علمیه جعفریه قاین، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، با گرامیداشت فرارسیدن ماه مبارک رمضان، به تبیین مقوله استکبارستیزی در فرهنگ دینی و نظام اسلامی پرداخت.

وی افزود: استکبارستیزی شعار اصلی انقلاب بوده و هست و در همه زمان‌ها خواهد بود؛ چراکه خداوند متعال می‌فرماید: «یا أَیهَا الَّذِینَ آمَنُوا لَا تَتَّخِذُوا عَدُوِّی وَعَدُوَّکمْ أَوْلِیاءَ» و تأکید می‌کند دشمن خدا را اولیاء خود قرار ندهید چراکه دشمن خدا دشمن شما نیز هست.

حجت‌الاسلام ابطحی مقدم در ادامه به برخی دستاوردهای استکبارستیزی اشاره کرد و گفت: اولین دستاورد ایستادگی در مقابل استکبار استقلال است؛ یعنی مستقل شدن در تمامی زمینه‌ها و این استقلال نقطه قوت جامعه است.

مدیر مدرسه علمیه جعفریه قاین گفت: درواقع موفقیت‌ها و دستاوردهای شگرف نظام اسلامی در زمینه‌های مختلف ازجمله موشک، پرتاب ماهواره‌بر و ... ثمره استکبارستیزی است.

حجت‌الاسلام ابطحی مقدم خاطرنشان کرد: بنابراین با شعار استقلال، ما می‌توانیم در تمامی زمینه‌ها پیشرفت کنیم و باید شعار ما نمی‌توانیم را زیر پا قرار دهیم.

وی افزود: دومین دستاورد استکبارستیزی الگو شدن جمهوری اسلامی ایران برای سایر کشورها است و شاهد هستیم که جمهوری اسلامی ایران باعث شد همه جهانیان استکبار جهانی را کنار بزنند و قوانین ضد بشری آن را نقض کنند.

حجت‌الاسلام ابطحی مقدم ادامه داد: سومین دستاورد استکبارستیزی، سربلندی و اقتدار جمهوری اسلامی ایران است، اقتدار ایران آن‌قدر به اوج رسیده است که هنگام انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از کاندیداهای خود سؤال می‌کنند که واکنش شما در مقابل اقتدار ایران چیست؟

وی اظهار کرد: یکی دیگر از این دستاوردها، اتحاد و انسجام همگانی و واقعی مردم و جامعه است و این اتحاد و همبستگی را می‌توان در حضور حداکثری مردم در مراسم انقلابی و مذهبی، راهپیمایی‌ها و پای صندوق‌های رأی مشاهده کرد.

حجت‌الاسلام ابطحی مقدم با اشاره به شهادت سردار سلیمانی و تشییع باشکوه این شهید بزرگوار که موجب اتحاد و انسجام بیشتر ملت شد، اضافه کرد: وظیفه مردم و مسؤولان این است که این اتحاد به وجود آمده را حفظ و تقویت کرده و همدل و هم‌صدا در برابر اقدامات مذبوحانه دشمنان ایستادگی کنند./9314/ت310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات