۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۶
کد خبر: ۶۵۰۰۷۳
امام جمعه بابل تأکید کرد؛

ضرورت توجه به درمان معنوی جامعه در کنار مبارزه با ویروس کرونا

ضرورت توجه به درمان معنوی جامعه در کنار مبارزه با ویروس کرونا
امام جمعه بابل با بیان این که در کنار مبارزه با ویروس کرونا باید به فکر درمان معنوی جامعه باشیم، گفت: رزمایشات ضیافت همدلی اقدام ارزشمندی در جهت کمک به محرومان است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی، امام جمعه بابل امروز در مراسم اجرای طرح ضیافت الهی با بیان این که در کنار مبارزه با ویروس کرونا باید به فکر درمان معنوی جامعه باشیم، افزود: رزمایشات ضیافت همدلی و کمک مؤمنانه اقدام ارزشمندی است که فرمان آن از سوی مقام معظم رهبری صادر شده و در استان مازندران به خوبی در حال اجرا است.
 
وی با تاکید بر این که در ماه مبارک رمضان نباید به نیازمندان سخت بگذرد، خاطرنشان کرد: واقفان خیراندیش چندین سال گذشته اموال خود را برای امور خیریه وقف کردند و ثمرات آن همچنان قابل بهره‌گیری است و برای جامعه خیر و برکت دارد.
 
امام جمعه بابل با بیان این که رزمایش مواسات و کمک مومنانه نباید متوقف و در طول سال اجرایی شود، تصریح کرد: به طورحتم با اجرای این طرح ارزشمند می‌توان از فشار‌های اقتصادی و معیشتی بر مردم کاست.
 
حجت الاسلام والمسلمین روحانی با اشاره به این که مردم فهیم و خیرخواه کشورمان از نخستین روز شیوع ویروس کرونا در سطح کشور به یاری نیازمندان و محرومان شتافتند، خاطرنشان کرد: حضور پررنگ گروه‌های جهادی در کمک رسانی به مردم در این دو ماه اخیر بسیار ستودنی است.
 
مسؤول مدرسه علمیه خاتم الانبیاء بابل با بیان این که در هیچ نقطه از این کره خاکی چنین صحنه‌های ارزشمندی از وحدت و همدلی مردم برای کمک رسانی و خدمت بی منت دیده نشده است، تصریح کرد: اقشار مختلف مردم در این ایام با اقدامات خودجوش خود صحنه‌های ماندگاری را از نوع دوستی خلق کردند.
 
امام جمعه بابل با اشاره به این که عبور از مشکلات و بحران‌ها تنها در سایه همدلی و همبستگی عموم مردم صورت خواهد پذیرفت، ادامه داد: با توجه به رهنمود‌های حکیمانه مقام معظم رهبری در اجرای رزمایش مواسات به طور حتم از این شرایط به وجود آمده عبور خواهیم کرد.
 
حسین برزگر، رییس اداره اوقاف و امور خیریه بابل نیز در این مراسم از توزیع دو هزار بسته معیشتی در رزمایش ضیافت همدلی در این شهرستان خبر داد و گفت: این بسته‌های معیشتی از محل موقوفات این شهرستان تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.
 
وی با بیان این که توزیع بسته‌های معیشتی در بابل تا پایان ماه مبارک رمضان در راستای رزمایش ضیافت همدلی ادامه خواهد داشت، ادامه داد: مرحله نخست اجرای ضیافت همدلی در بابل انجام شده و مرحله دوم آن نیز در هفته دوم ماه مبارک رمضان اجرایی خواهد شد./۹۵۰/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۰
درمان معنوی نقش مهمی دارد.
0
0