۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰
کد خبر: ۶۵۰۰۷۴

یزد| مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه نیمه ماه رمضان برگزار می‌شود

یزد| مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه نیمه ماه رمضان برگزار می‌شود
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد از برگزاری مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه یزد در نیمه ماه مبارک رمضان و همزمان با ولادت امام حسن مجتبی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسا، سرهنگ رضاپورشمسی با اشاره به حضور بسیار خوب و باشکوه مردم و نهادهای مختلف در رزمایش مواسات و کمک مومنانه اظهار داشت: به حمدالله با فرمایش مقام معظم رهبری همه حضور پرشوری در کمک به نیازمندان داشتند.

وی تصریح کرد: در حقیقت سپاه الغدیر رزمایش خود تحت عنوان کمک مومنانه را در قالب قرارگاه رزمایش مواسات اجرا کرد تا یک همبستگی در این زمینه در استان یزد وجود داشته باشد.

فرمانده ارشد سپاه استان یزد از کمک و حضور خیرین و کسبه استان یزد در این رزمایش تقدیر و تشکر کرد و افزود: در مرحله نخست این رزمایش، تعداد 9 هزار و 980 بسته معیشتی به ارزش 300 تا 400 هزار تومان برای هر بسته تهیه و در بین نیازمندان توزیع شد.

پورشمسی خاطرنشان کرد: همین جریان را ما در نیمه ماه مبارک رمضان و در آستانه میلاد با سعادت امام حسن‌مجتبی(ع) در مرحله دوم اجرا می‌کنیم و برای رفع نیاز و مشکل نیازمندان، بسته‌های معیشتی در بین آنها توزیع می‌شود.

وی گفت: مرحله سوم این رزمایش هم در آستانه عید سعید فطر برگزار می‌شود تا قدری از فشاری که ناشی از شیوع کرونا بر مردم تحمیل شده کاسته شود.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد خاطرنشان کرد: رزمایش کمک مومنانه در واقع تحت امر قرارگاه مرکزی مواسات استان یزد به فرماندهی آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد طی سه مرحله برگزار می‌شود و کمک‌های خودش را به دست نیازمندان می‌رساند./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات