۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۱
کد خبر: ۶۵۰۱۶۲
حجت‌الاسلام حسن سهرابی‌نژاد خبر داد؛

تولید روزانه ۴ هزار ماسک از سوی بانوان جهادی خوسف

تولید روزانه ۴ هزار ماسک از سوی بانوان جهادی خوسف
رییس تبلیغات اسلامی شهرستان خوسف گفت: به همت بانوان جهادی و در قالب پویش «به توان ما» روزانه بیش از چهار هزار ماسک در بخش ماژان این شهرستان تولید می‌شود.

حجت‌الاسلام حسن سهرابی‌نژاد، رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خوسف، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، از تولید روزانه چهار هزار ماسک در سطح شهرستان خوسف خبر داد و افزود: روزانه بیش از چهار هزار ماسک در شهرستان خوسف برای مقابله با کرونا در قالب پویش «به توان ما» به همت بانوان جهادی بخش ماژان تولید می‌شود.

وی افزود: با هماهنگی‌های به‌عمل‌آمده مجوزهای لازم برای تهیه و توزیع ماسک نانو از سوی دانشگاه علوم پزشکی اخذ شد و با همکاری نیروهای بهداشت محیط، سه کارگاه تولیدی ماسک در معدن قلعه‌زری، علی‌آباد زارعین و تقی‌آباد ماژان راه‌اندازی شده است.

حجت‌الاسلام سهرابی‌نژاد اضافه کرد: در این کارگاه‌ها، ۳۹ جهادگر داوطلب و دارای مهارت، شامل خانم و آقا به‌صورت خودجوش و جهادی مشغول به کار شدند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خوسف خاطرنشان کرد: اکنون دو کارگاه تولید ماسک هم در شهر خوسف فعالیت می‌کنند و به‌زودی و به همت گروه‌های جهادی یک کارگاه ماسک دیگر در خوسف راه‌اندازی خواهد شد و ان‌شاءالله با توان شبانه‌روزی این عزیزان کرونا را شکست خواهیم داد.

حجت‌الاسلام سهرابی نژاد در ادامه با اشاره به پویش «به توان ما»، اظهار کرد: پویش ملی «به توان ما» که به‌منظور مبارزه با ویروس کرونا است، به گروه‌های هدف اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اعم از مبلغان و مبلغات، هیئات مذهبی و تشکل‌های دینی، مساجد، مراکز و مؤسسات قرآنی، کانون‌های فرهنگی و سایر مخاطبین در سطح شهرستان، اطلاع‌رسانی شده و در حال اجرا است.

وی گفت: در این پویش هزینه‌هایی که قرار است صرف برنامه‌های مذهبی شود، به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو و نسبت به تهیه بسته و پک‌های بهداشتی اقدام شده است که بین اقشار آسیب‌پذیر و گروه‌های مختلف مردمی ارسال و توزیع می‌شود.

حجت‌الاسلام سهرابی نژاد افزود: این اطلاع‌رسانی پویش از طریق شبکه‌های اجتماعی به گروه‌ها و طیف‌های مختلف انجام شده است؛ لذا مخاطبین برای شرکت در این پویش می‌توانند عدد ۱۱ را به شماره ۳۰۰۰۱۱۷۱ ارسال کنند تا روش‌های مشارکت و پرداخت برای آن‌ها پیامک شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خوسف گفت: البته پیش از این و در نوبت‌های مختلف اقلام گوناگون بهداشتی از قبیل ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی‌کننده توسط هیئت‌های مذهبی شهرستان تهیه و در اختیار مردم به‌ویژه اقشار محروم قرار گرفته است./9314/ت310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات