۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۶
کد خبر: ۶۵۰۱۹۲
فرمانده سپاه بیت‌المقدس:

کمک‌های مومنانه سپاه بین ۱۹۸۲۰ خانوار کردستانی توزیع شد

کمک‌های مومنانه سپاه بین ۱۹۸۲۰ خانوار کردستانی توزیع شد
سردار حسینی گفت: در قالب رزمایش کمک مومنانه ۱۹ هزار و ۸۲۰ خانوار نیازمند کردستانی شناسایی شد تا کمک‌ها به دست آنان برسد.

به گزارش خبرگزاری رسا، سردار سیدصادق حسینی به تشریح اهداف سپاه بیت المقدس در راستای چرایی برگزاری رزمایش کمک مومنانه در استان پرداخت و اظهار داشت: این مراسم در راستای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری در کردستان انجام شد.

وی از جمع‌آوری کمک‌های مردم سخاوتمند، باشعور، آگاه، مرزنشین و خیران استان خبر داد و افزود: در قالب رزمایش کمک مومنانه 19 هزار و 820 خانوار نیازمند کردستانی شناسایی شد تا کمک‌ها به دست آنان برسد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: امروز 15 هزار و 170 بسته معیشتی به ارزش 4 میلیارد و 551 میلیون تومان در قالب رزمایش کمک مومنانه در بین نیازمندان سراسر استان توزیع شده که از این تعداد 12 هزار و 650 بسته آن توسط سپاه و 2 هزار و 520 بسته آن کمک‌های مردمی و خیرین بوده است.

وی با بیان اینکه سپاه به‌عنوان خادم و نوکر مردم تا ریشه‌کنی ویروس کرونا در کنار مردم است، خاطرنشان کرد: بخش اول این رزمایش از روز نیمه شعبان با فرمان مبارک مقام معظم رهبری آغاز و بخش دوم نیز از امروز تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

سردار حسینی ضمن قدردانی از همراهی و مشارکت همه مسئولان و مردمانی که در رزمایش کمک مومنانه نقش داشتند؛ اظهار کرد: صدا و سیما و اصحاب رسانه نیز پا به پای نیروهای سپاه بیت‌المقدس و کادر درمانی در جبهه جنگ مبارزه با کرونا تلاش می‌کنند./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات