۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۷
کد خبر: ۶۵۰۲۰۸
مدیر مدرسه علمیه امام محمدباقر خضری دشت بیاض خبر داد؛

توزیع ۳۰۰ بسته معیشتی در رزمایش کمک مؤمنانه خضری دشت بیاض

توزیع ۳۰۰ بسته معیشتی در رزمایش کمک مؤمنانه خضری دشت بیاض
مدیر مدرسه علمیه امام محمدباقر (ع) خضری دشت بیاض گفت: در قالب مرحله نخست رزمایش همدردی و کمک مؤمنانه مواسات ۳۰۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان شهرستان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام عباس علیزاده، مدیر مدرسه علمیه امام محمدباقر (ع) خضری دشت بیاض، امروز در مراسم مرحله نخست رزمایش کمک مؤمنانه، اظهار کرد: امروز و هم‌زمان با ماه مبارک رمضان در قالب مرحله نخست رزمایش همدردی و کمک مؤمنانه مواسات 300 بسته معیشتی در بین محرومان و نیازمندان خضری دشت بیاض توزیع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ارزش مجموع بسته‌های معیشتی توزیعی در مرحله نخست رزمایش کمک مؤمنانه خضری دشت بیاض افزون بر 600 میلیون ریال است، افزود: ارزش ریالی هر بسته مواد غذایی توزیع‌شده نیز دو میلیون ریال است.

حجت‌الاسلام علیزاده ادامه داد: بسته‌های توزیعی در رزمایش کمک مؤمنانه در این بخش شامل برنج، روغن، رب گوجه‌فرنگی، قند، گوشت قرمز و سفید، ماکارونی، سیب‌زمینی و پیاز است که امروز توزیع می‌شود.

مدیر مدرسه علمیه امام محمدباقر (ع) خضری دشت بیاض خاطرنشان کرد: مرحله دوم رزمایش همدردی و کمک مؤمنانه مواسات در نیمه‌های ماه رمضان برگزار خواهد شد.

وی در ادامه با قدردانی از خدمات و فعالیت جهادی و خودجوش مردم و اقشار مختلف در راستای مقابله و مبارزه با کرونا، اظهار کرد: در این مدت هر کس هر آنچه در توان داشت برای مبارزه با این بیماری و کاهش آلام و گرفتاری‌های آسیب دیدگان از کرونا انجام داده است.

حجت‌الاسلام علیزاده افزود: هم‌اکنون طلاب و دانشجویان و نیروهای جهادی در حال فعالیت هستند و بسیاری از خیاطی‌ها قربه الی الله در حال تولید و دوخت ماسک و لباس‌های بیمارستانی هستند که این اقدامات باید در قالب قرارگاه مواسات هدایت و منسجم شود.

وی تصریح کرد: باید از کرونا درس بگیریم که «یدُ اللَّهِ فَوْقَ أَیدِیهِمْ»؛ زیرا الآن ابرقدرت‌ها با تمام ادعا و علم خود در برابر این ویروس دست خود را بالا برده و اظهار عجز می‌کنند که باید از این موضوع درس بگیریم.

مدیر مدرسه علمیه امام محمدباقر (ع) خضری دشت بیاض گفت: غرب خیال می‌کرد ابرقدرت است و هیچ قدرتی او را نمی‌شکند اما کرونا بسیاری از قدرتمندان دنیا را به زانو درآورد و بار دیگر ثابت کرد که قدرت خدا فوق همه قدرت‌ها است./9314/پ203/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات