۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۸
کد خبر: ۶۵۰۲۲۸
در رزمایش مومنانه هیئات مذهبی کاشان؛

۵ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد

۵ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد
دبیر شورای هیئات مذهبی کاشان از توزیع نزدیک به ۵ هزار بسته معیشتی از سوی بیش از ۵۰ هیات مذهبی شهرستان کاشان بین خانواده‌های نیازمند و کم درآمد خبر داد.
سید علی اکبر جلال زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با تقدیر از کمک‌های شایان توجه هیئات مذهبی در خانواده های نیازمند، گفت: بیش از ۵۰ هیأت مذهبی کاشان در رزمایش مواسات و همدلی با شعار «لبیک یا امام» در ماه مبارک رمضان با کمک به خانواده‌های نیازمند به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند.

وی از توزیع نزدیک به ۵ هزار بسته معیشتی از سوی بیش از ۵۰ هیات مذهبی شهرستان کاشان بین خانواده‌های نیازمند و کم درآمد که اکثر آن‌ها را خانواده‌های مبتلا به ویروس کرونا تشکیل می‌دهند در ماه مبارک رمضان خبر داد.

دبیر شورای هیئات مذهبی کاشان ارزش ریالی بسته‌های معیشتی را بالغ بر ۲ میلیارد و ۷۲۵ میلیون تومان اعلام و تأکید کرد: فعالیت‌های هیئات مذهبی کاشان هیچگاه تعطیل نیست.

جلال زاده در ادامه از راه اندازی ۳۰ حسینیه مجازی مذهبی برای اجرای برنامه‌های زنده مذهبی در ماه مبارک رمضان در سطح شهرستان کاشان خبر داد و گفت: روحانیون، مداحان و ذاکران اهل بیت (ع) با حسینیه‌های مجازی برای اجرای برنامه‌های مذهبی همکاری خوبی دارند.

لازم به ذکراست، در شهرستان کاشان ۶۲۰ هیأت مذهبی فعالیت دارند که از این تعداد بیش از ۴۵۰ هیات مذهبی دارای مجوز رسمی از اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان هستند./۱۳۰۷/ت303/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات