۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۵
کد خبر: ۶۵۰۳۴۷
معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان خبر داد؛

بهره مندی طلاب از کلاس درس اخلاق و تفسیر به صورت مجازی

بهره مندی طلاب از کلاس درس اخلاق و تفسیر به صورت مجازی
معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا از ظرفیت خواهران طلبه و اساتید در فضای مجازی برای اجرای برنامه های دینی و معنوی استفاده می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، سمیه عزیزی، معاون فرهنگی حوزه علمیه علمیه خواهران لرستان، ظهر امروز در جمع خبرنگاران، گفت: برای فعالیت مؤثر مشاوران حوزه علمیه در زمینه پاسخگویي به مردم و اراده مشاوره در رابطه با مباحث مقابله با استرس و اضطراب دوره های آموزشی همواره به صورت مجازی برگزار است.

وی عنوان داشت: در ماه مبارک رمضان از ظرفیت اساتید و طلاب حوزه علمیه خواهران در عرصه تبلیغی و پاسخگویی به سؤالات دینی و شبهات استفاده می شود.

عزیزی به راه اندازی گروه و کانال در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: طلاب و مبلغان با بهره مندی از این ظرفیت در تلاش هستند تا اخلاق و معنویت را در جامعه ارتقا بخشند.

وی ادامه داد: اجرای برنامه های فرهنگي، تربيتي، عقيدتي و تبليغي ماه مبارك رمضان با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و فعالیت طلاب و اساتید فرصتی را فراهم ساخته است تا ارزش ها را در جامعه نهادینه و خود را با شرایط به وجود آمده هماهنگ سازیم.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان در ادامه یادآور شد: کلاس درس اخلاق و برنامه های تفسیر قرآن در ماه مبارک رمضان به صورت غیرحضوری برای طلاب برگزار می شود.

وی اظهار داشت: طلاب حوزه علمیه خواهران لرستان از کلاس مجازي تفسیر سوره دخان حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور بهره مند می شوند./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات