۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۱
کد خبر: ۶۵۰۳۹۰

۸۳ مورد جدید ابتلا به کرونا در خوزستان

۸۳ مورد جدید ابتلا به کرونا در خوزستان
احسان پور گفت: در ۲۴ ساعت گذشته، ۸۳ مورد جدید ابتلا به کووید ۱۹ در خوزستان شناسایی شدند.
به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، علی احسان پور، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، در رابطه با آخرین آمار مبتلایان به کووید ۱۹ در خوزستان عنوان داشت: از دیروز تا امروز «۹ اردیبهشت ماه»، ۸۳ مورد جدید ابتلا به کروناویروس در استان شناسایی شدند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اظهار داشت: با احتساب ۸۳  مورد جدید ابتلا به کووید ۱۹ در خوزستان تعداد مبتلایان به دو هزارو ۴۴۰ نفر افزایش پیدا کرد.

احسان پور بیان داشت: ۳۳ مورد در اهواز، ۳ مورد در آبادان، ۴ مورد در خرمشهر، شوشتر، اندیمشک، باوی و هفتکل، ۸ مورد در دزفول و دشت آزادگان، دو مورد در مسجدسلیمان، حمیدیه، ماهشهر و باغملک و یک مورد در شوش، بهبهان و ایذه به آمار مبتلایان افزوده شدند.

وی ادامه داد: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۶ نفر از هم استانی‌های عزیز جان خود را از دست دادند تا فوت شدگان به ۲۰۳نفر افزایش یابد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه در حال حاضر ۳۴۴ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان تحت درمان هستند، عنوان داشت: با تلاش‌های شبانه روزی مجموعه‌های علوم پزشکی ۱۸۹۳ بیمار نیز پس از بهبودی از مراکز بیمارستانی استان ترخیص شدند./۹۴۵۶/د102/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات