۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۱
کد خبر: ۶۵۰۴۳۴

تفاهم نامه مرکز خدمات با بازار اجتماعی «باسلام» و سامانه «میدون»

تفاهم نامه مرکز خدمات با بازار اجتماعی «باسلام» و سامانه «میدون»
اداره کل معیشت و توانمندسازی مرکز خدمات برای کمک به کسب و کار‌های کوچک و خانگی تفاهم‌نامه‌ای با "سامانه جامع هدایت، آموزش و پشتیبانی کسب و کار (میدون) "منعقد کرده است.

به گزارش خبرگزاری رسا، اداره کل معیشت و توانمندسازی مرکز خدمات برای کمک به کسب و کار‌های کوچک و خانگی با هدف "جهش تولید"، تفاهم‌نامه‌ای با "سامانه جامع هدایت، آموزش و پشتیبانی کسب و کار (میدون) "منعقد کرده است.

طبق این تفاهم‌نامه تمامی خانواده گرامی طلاب می‌توانند از ۵۰ درصد تخفیف آموزش در "میدون" به علاوه سرانه آموزش "اداره خوداشتغالی و توانمندسازی مرکز" بهره‌مند شوند.

میدون، سامانه‌ای مردمی برای شناسایی، آموزش، پشتیبانی و اتصال ظرفیت‌های بالقوه موجود در جامعه است. این سامانه بستری برای به میدان آوردن مردم در جهت تولید و اشتغال کشور در سطوح و حوزه‌های مختلف است. در این سایت هر آنچه که برای ایجاد و توسعه یک کسب وکار لازم دارید، مانند آزمون شخصیت شناسی، دوره‌های آموزشی، نیاز‌ها و چالش‌های کسب و کار، آمایش سرزمینی، نیازمندی‌ها و مشاوره را پیدا خواهید کرد.

برای استفاده از ۵۰ درصد تخفیف ویژه آموزش مشاغل خانگی در سامانه میدون می‌توانید به یکی از دو روش زیر اقدام نمایید.

۱. پنل شخصی در سامانه سخا، گزینه فروشگاه میدون
۲. لینک meidoun.ir/account/registerspecial

ایجاد غرفه در بازار اجتماعی «باسلام» از طریق «سامانه سخا»
همچنین اداره کل معیشت و توانمندسازی مرکز خدمات برای کمک به کسب وکار‌های کوچک و خانگی با هدف «جهش تولید»، تفاهم‌نامه‌ای با «بازار اجتماعی آنلاین باسلام» منعقد کرده است. طبق این تفاهم‌نامه تمامی طلاب و خانواده‌های گرامیشان می‌توانند با راه‌اندازی یک غرفه‌ی مجازی در سایت باسلام، محصولات مختلف خانگی و محلی خود را به فروش برسانند.
• شما می‌توانید خودتان تولید کننده‌ی آن محصول باشید یا به نمایندگی از شخص دیگری، محصول را در باسلام بفروش برسانید.
• تنوع محصولاتی که می‌توانید عرضه کنید بسیار بالاست. از پوشاک و ملزومات حجاب تا انواع خوراکی، محصولات طب سنتی، کتاب و حتی خدمات فرهنگی در باسلام به فروش می‌رسد.
• شما می‌توانید بسیاری از محصولاتی که به صورت روزمره به آن‌ها نیاز دارید را از باسلام تهیه کنید و کمتر برای خرید حضوری از منزل خارج شوید.
با تعطیل شدن بازار‌ها و مغازه‌ها، بسیاری از مشاغل تنها امید و راه درآمدشان به فروش‌های اینترنتی و از طریق بازار‌های آنلاین است. امیدواریم با حمایت از این کسب و کارها، علاوه بر کسب درآمد بتوان به توسعه‌ی کسب و کار‌های کوچک هم کمک کرد.
برای ایجاد غرفه کسب وکار یا خرید غیر حضوری در بازار اجتماعی آنلاین باسلام می‌توانید با کمک یکی از دو روش زیر اقدام نمایید.
۱) از طریق پنل شخصی خود در سامانه سخا وارد فروشگاه باسلام شوید: csis.ir
۲) از طریق این لینک وارد شوید: https://bslm.me/markazkhadamateitaa

میثم صدیقیان
ارسال نظرات