۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۷
کد خبر: ۶۵۰۴۴۹
امام جمعه الشتر:

مسؤولیت، فرصتی برای رفع مشکلات مردم است

مسؤولیت، فرصتی برای رفع مشکلات مردم است
امام جمعه الشتر با بیان اینکه پذیرش مسؤولیت فرصتی برای خدمتگزاری به مردم است، گفت: با خدمت به مرم باید برای رفع مشکلات آنان تلاش کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سید سجادموسوی، ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان الشتر گفت: شبکه بهداشت و درمان این شهرستان در مقابله با کرونا به خوبی عمل کرد.

وی با اشاره به وضعیت بحرانی شهرستان الشتر با شیوع ویروس کرونا افزود: ایثارگری های شبکه بهداشت و درمان به ویژه پزشکان و پرستاران در این دوران ستودنی بود.

حجت الاسلام موسوی از همکاری مردم برای کنترل ویروس کرونا و بهبود شرایط در شهرستان الشتر قدردانی کرد و گفت: اگر مردم همکاری نمی کردند وضعیت بحرانی الشتر همچنان ادامه داشت.

وی اظهار کرد: به لطف الهی و با همکاری مردم هم اکنون وضعیت رو به بهبودی است و می توان گفت تا حدودی ویروس کرونا در این شهرستان مهار شده است.

امام جمعه الشتر از زحمات سرپرست سابق شبکه بهداشت و درمان قدردانی کرد و گفت: پذیرش مسؤولیت ها فرصتی برای خدمت به مردم است.

وی با بیان اینکه همه باید در هر زمینه ای که مسؤولیت می پذیریم، خدمتگزار مردم باشیم، اظهار داشت: خدمت به مردم فرصتی برای قدردانی از حضور آنان در صحنه های انقلاب است.

حجت الاسلام موسوی بیان کرد: خدمت به مردم باید بی منت و در جهت رفع مشکلات و تلاش برای رفاه حال مردم باشد، چراکه خدمت بی منت سبب جلب رضایت خداوند است./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات