۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۵
کد خبر: ۶۵۰۴۶۲

دلیل دشمنی آمریکا با ابومهدی المهندس چه بود؟

دلیل دشمنی آمریکا با ابومهدی المهندس چه بود؟
در این مطلب به یکی از دلایل مهم ترور ناجوانمردانه ابومهدی المهندس توسط آمریکا اشاره می‌شود.

به گزارش خبرگزاري رسا، داعش یا خلیفه خود خوانده اسلامی؛ شاید کمتر کسی این نام را نشنیده باشد؛ آمده بودند تا بقول خودشان خلافت اسلامی تشکیل دهند، حتی گستره خلافت خود را تا خراسان می‌پنداشتند. اما اعمال کثیف آن‌ها و آنچه انجام می دادند تفاوتی با  اعمال بدترین و ظالم‌ترین شخصیت‌های تاریخ نداشت.

اما واقعا داعش ناگهان از کجا پیدا شد و هدف این گروه تروریستی از گسترش قلمرو تحت حکومت خود و سخن به میان آوردن از گسترش گستره حکومتش تا خراسان چه بود؟ آیا داعش همان جاده صاف کن آمریکا و رژیم منحوس صهیونیستی برای سیطره بر منطقه نبود؟ آیا آمریکای جنایتکار در پوشش این گروه تروریستی قصد اِشغال منطقه را نداشت؟ شاید این را باید از صحبت‌های رئیس جمهور وقت آمریکا، دونالد ترامپ برداشت کرد که او پس از ناکامی داعش و شکست این گروه تروریستی توسط سربازان اسلام هدف کشورش از حضور در سوریه و منطقه را نفت اعلام کرد. دست کم او در چند گفتگوی زنده تلویزیونی با خبرنگاران به این موضوع اشاره کرد.

به عبارت دیگر هدف آمریکا و رژیم صهیونیستی از ایجاد داعش، تصاحب و اِشغال منطقه توسط این گروه تروریستی و سپس اجرای نقشه اصلی شوم خود یعنی حمله و سیطره بر تمامی منطقه به بهانه نابودی داعش بود. نقشه شومی که با هوشیاری سربازان اسلام بویژه سپهبد سلیمانی و ابومهدی المهندس در نطفه خفه شد.

این واقعیتی است که شهید والامقام ابومهدی المهندس در یکی از سخنرانی‌های خود به آن اشاره کرده بود. این شهید عزیز در این سخنرانی از مهم‌ترین دلایل دشمنی آمریکایی‌ها با او و سپهبد سلیمانی را افشاگری‌هایش از فتنه‌های آمریکا در عراق عنوان کرد. در این سخنان، ابومهدی، دولت آمریکا را داعش ثانی معرفی می‌کند که مثل داعش اول، به دنبال سلطه بر شرق سوریه و غرب عراق است./1360/

ارسال نظرات