۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۶
کد خبر: ۶۵۰۴۶۳
نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائمشهر خبر داد؛

توزیع بسته های معیشتی ماه رمضان از سوی طلاب بسیجی در میان نیازمندان

توزیع بسته های معیشتی ماه رمضان از سوی طلاب بسیجی در میان نیازمندان
حجت الاسلام نبوی از توزیع ۲۲۰ بسته معیشتی همزمان با ماه مبارک رمضان از سوی طلاب بسیجی شهید مدافع حرم ملامیری در بین نیازمندان شهرستان قائمشهر خبر داد.
حجت الاسلام سید میثم نبوی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائمشهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، از توزیع ۲۲۰ بسته معیشتی همزمان با ماه مبارک رمضان از سوی طلاب بسیجی شهید مدافع حرم ملامیری در بین نیازمندان این شهرستان خبر داد.
 
وی با بیان این که به همراه بسته‌های معیشتی، بسته‌های سلامت و معنویت نیز در بین خانواده‌های نیازمند توزیع خواهد شد، افزود: این گروه جهادی همه توان خود را به کار گرفته در ماه ضیافت الهی بسته‌های معیشتی را در میان خانواده‌های نیازمند توزیع کند.
 
حجت الاسلام نبوی با اشاره به این که این بسته‌های معیشتی در راستای تأمین بخشی از اقلام و میحتاج خانواده‌های کم درآمد و نیازمند توزیع شده است، بیان داشت: به طور حتم این اقدام خداپسندانه در ماه ضیافت الهی آثار و برکات بسیاری را با خود به همراه دارد.
 
نماینده ولی فقیه در سپاه قائمشهربا بیان این که طلاب بسیجی این شهرستان از ابتدای شیوع ویروس کرونا نقش مؤثر و پررنگی در ارائه خدمات متعدد به مردم و همچنین کادر درمانی و بیمارستانی داشتند، گفت: ضد عفونی معابر، تولیدماسک ودستکش، غسل و کفن اموات کرونایی و توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی بخشی از مهم‌ترین فعالیت‌های طلاب بسیجی شهرستان در مقابله با کرونا است.
 
وی با اشاره به این که طلاب و روحانیان در صحنه‌ها و حوادث سخت همواره در کنار مردم بوده و خواهند بود، افزود: این قشر اثرگذار جامعه خدمت به مردم را وظیفه خود می‌دانند و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.
 
حجت الاسلام نبوی با بیان این که تلاش‌ها و مجاهدت‌های طلاب و روحانیان در خدمات رسانی به مردم و همچنین مقابله با کرونا تا ریشه کن شدن کامل این ویروس ادامه خواهد داشت، بیان داشت: همه این تلاش‌ها و مجاهدت‌ها با نیت دینی و از روی صداقت و خلوص نیت انجام می‌شود.
 
نماینده ولی فقیه در سپاه قائمشهر با اشاره به این که متأسفانه شیوع ویروس کرونا در کشور بسیاری از خانواده‌ها را با مشکلات معیشتی و اقتصادی مواجه کرده است، افزود: رهنمود‌های ارزشمند مقام معظم رهبری موجب حرکت عظیمی در کشور شد که نتیجه آن را در رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه به وضوح می‌بینیم.
 
وی با بیان این که ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای دستگیری از محرومان و مستضعفان جامعه است، خاطرنشان کرد: اجرای این رزمایش و کمک مؤمنانه به مردم نیازمند صحنه‌های ارزشمندی از وحدت و همبستگی عموم ملت ایران را به نمایش گذاشته است.
 
حجت الاسلام نبوی با اشاره به این که به استقبال خطر رفتن برای سلامت مردم نشان از نیت الهی وآسمانی است، افزود: حضور جهادی طلبه‌ها با علم به اینکه خطر مبتلا شدن به بیماری بسیار زیاد است انسان را به یاد دوره‌ای از تاریخ می‌اندازد که در آن طلبه‌ها و روحانیان همگام با رزمندگان دفاع مقدس جان نثاری کردند و رفتند تا در دل‌ها ماندگار شوند.
 
وی هدف از حضور طلاب بسیجی در مقابله با ویروس کرونا را خشنودی امام زمان (عج) و رضایت مقام معظم رهبری برشمرد و گفت: طلاب و روحانیان جهادی در طی هفته‌های اخیر و با رعایت اصول بهداشتی در امر تغسیل، تدفین و اقامه نماز بر پیکر جانباختگان ناشی از ابتلا به ویروس کرونا مشارکت جدی دارند.950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات