۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۰
کد خبر: ۶۵۲۲۰۹
حجت الاسلام تسخیری:

انس با قرآن باید با درک عمیق از معانی کلام الهی همراه باشد

انس با قرآن باید با درک عمیق از معانی کلام الهی همراه باشد
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا بر ضرورت درک عمیق از معنای قرآن تأکید کرد و گفت: باید در کنار قرائت قرآن، نسبت به مفاهیم ناب و تعالی بخش آن نیز توجه ویژه داشته باشیم.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام غلامحسن تسخیری، نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا امروز در محفل انس با قرآن، ماه مبارک رمضان را بهار قرآن معرفی کرد و گفت: یکی از اعمال ارزشمند در ماه مبارک رمضان انس با کلام الهی است.
 
وی با بیان این که انس با قرآن باید با درک عمیق از معانی کلام الهی همراه باشد، افزود: باید در کنار قرائت قرآن، نسبت به مفاهیم ناب و تعالی بخش آن نیز توجه ویژه داشته باشیم.
 
حجت الاسلام تسخیری با اشاره به این که یکی از مهم‌ترین اعمالی که در ماه مبارک رمضان نسبت انجام آن سفارش شده قرائت کلام الهی است، خاطرنشان کرد: خواندن یک آیه از قرآن در ماه مبارک رمضان به اندازه ثواب یک ختم قرآن برای انسان است.
 
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان این که ماه مبارک رمضان برترین ماه نسبت به سایر ماه‌های سال است، تصریح کرد: در این ماه با فضیلت برکت، رحمت و آمرزش الهی شامل حال بندگان خدا خواهد شد.
 
وی با اشاره به این که سفره با برکت خداوند متعال در ماه مبارک رمضان برای بندگان گسترده است، خاطرنشان کرد: در ماه مبارک رمضان ریزش رحمت الهی بسیار وسیع است و باید تلاش کنیم بیشتر از ظرفیت‌های معنوی این ماه با فضیلت بهره‌مند شویم.
 
حجت الاسلام تسخیری با بیان این که نباید رحمت و برکت گسترده خداوند متعال در ماه مبارک رمضان را از دست دهیم، تصریح کرد: غفلت از لحظه‌های معنوی این ماه با فضیلت با خسران همراه خواهد بود.
 
نمایده ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان این که باید از رحمت، مغفرت و آمرزش الهی در سفر سفره الهی بهره‌مند شویم، گفت: انس با قرآن به همراه دعا و استغفار در ماه پر فیض الهی ما را در دنیا و آخرت سعادتمند خواهد کرد.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر این که هر عملی باید با اخلاص هماه باشد، گفت: به طور قطع و یقین عمل بدون اخلاص فقط بدرد دنیا می‌خورد که خودش میزان و مقدارش کم است./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات