۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۵
کد خبر: ۶۵۲۳۹۴
حجت الاسلام شکریان:

رهنمود‌های مقام معظم رهبری، سبب همبستگی ملی در کشور شد

رهنمود‌های مقام معظم رهبری، سبب همبستگی ملی در کشور شد
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: مدیریت و رهنمود‌های حکیمانه مقام معظم رهبری، وحدت و همبستگی خاصی در سطوح مختلف کشور به وجود آورد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در دیدار جمعی از فعلان فرهنگی تبلیغی، به در پیش بودن لیالی قدر و شهادت امیرمومنان علی (ع) اشاره کرد و گفت: باید از این ظرفیت بالای معنوی در جهت رشد دینی و اخلاقی جامعه بهره گرفته شود.
 
حجت الاسلام شکریان با بیان این که انس با قرآن باید با عمل به مفاهیم آن همراه باشد، خاطرنشان کرد: هر چه بتوانیم بیشتر به مفاهیم قرآنی عمل کنیم و دستورات قرآن را در زندگی فردی و اجتماعی محقق سازیم، سعادتمند و رستگار خواهیم شد.
 
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در ادامه سخنان خود به تلاش‌های مجاهدانه عموم مردم به ویژه کادر پزشکی و درمانی، گرو‌های فرهنگی تبلیغی، پایگاه‌های مقاومت بسیج و همچنین مساجد در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: در این مدت به خوبی از ظرفیت بسیار عظیم مساجد و اماکن مذهبی در مقابله با ویروس کرونا و همچنین خدمات رسانی به مردم استفاده شد.
 
وی، مساجد و اماکن متبرکه را بهترین پایگاه برای ترویج دین و رشد معنویت در جامعه دانست و خاطرنشان کرد: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای بهره گیری از معنویت مساجد و اماکن دینی است.
 
حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که متأسفانه به دلیل شیوع ویروس کرونا در طول ماه‌های اخیر، مردم مؤمن و علاقه‌مند کشورمان از نعمت حضور در مساجد و اماکن متبرکه محروم مانده اند، گفت: امیدواریم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و همچنین طرح فاصله گذاری اجتماعی شاهد برگزاری مراسم معنوی شب‌های قدر در مساجد و اماکن دینی باشیم.
 
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که رهنمود‌های مقام معظم رهبری در طول ماه‌های اخیر در مدیریت ویروس کرونا بسیار راهگشا بوده است، خاطرنشان کرد: مدیریت و رهنمود‌های حکیمانه ایشان یک وحدت و همبستگی خاصی در سطوح مختلف کشور به وجود آورد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که عمل به رهنمود‌های مقام معظم رهبری، مهم‌ترین عامل برون رفت کشور از مشکلات خواهد بود، افزود: تجربه سال‌های اخیر نشان داده، هر گاه مسؤولان و مردم در مسیر رهنمود‌ها و منویات مقام معظم رهبری گام برداشتند، کشور در مسیر رشد و پیشرفت قرار گرفت.
 
حجت الاسلام شکریان در ادامه خاطر نشان کرد: ظرفیت بالای مساجد، اماکن مذهبی، جریان‌ها و نهاد‌های انقلابی، وفاق ملی و مشارکت‌های مردمی در مقابله با ویروس کرونا چشم جهانیان را به خود خیره کرده است و این مدل مدیریت جمهوری اسلامی در بحران‌های اجتماعی مورد توجه برخی کشور‌های جهان است./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات