۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۸
کد خبر: ۶۵۲۴۰۳
حجت الاسلام یزدانی خبر داد؛

پذیرش دانش پژوه در مرکز تخصصی حقوق و قضای اسلامی نوشهر

پذیرش دانش پژوه در مرکز تخصصی حقوق و قضای اسلامی نوشهر
حجت الاسلام یزدانی از پذیرش دانش پژوه در مرکز تخصصی حقوق و قضای اسلامی مدرسه علمیه شهید بهشتی(ره) نوشهر در سال تحصیلی آینده خبر داد.
حجت الاسلام یزدانی، مدیر مدرسه علمیه شهید بهشتی (ره) نوشهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، از پذیرش دانش پژوه در مرکز تخصصی حقوق و قضای اسلامی این مدرسه علمیه خبر داد.
 
وی با بیان این که مرکز تخصصی حقوق و قضای اسلامی مدرسه علمیه شهید بهشتی نوشهر (ره) برای دومین مرحله از میان علاقه‌مندان به تحصیل در این رشته تخصصی دانش پژوه می‌پذیرد، افزود: این مرکز تخصصی زیر نظر مدرسه علمیه شهید بهشتی (ره) نوشهر فعالیت می‌کند.
 
حجت الاسلام یزدانی با اشاره به این که این مرکز تخصصی در سال تحصیلی ۱۳۹۹ - ۱۴۰۰ از میان افراد واجد شرایط داوطلب می‌پذیرد، خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان تا بیستم خرداد ماه برای ثبت نام فرصت دارند.
 
مدیر مدرسه علمیه شهید بهشتی (ره) نوشهر تصریح کرد: علاقه مندان می‌توانند برای ثبت نام به صورت حضوری مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۰۱۱-۵۲۳۲۵۲۰۰ و ۰۹۱۱۲۹۲۹۹۶۰ تماس بگیرند.
 
وی به ظرفیت بالای این مدرسه علمیه جهت تقویت رشته‌های تخصصی اشاره کرد و گفت: مدرسه علمیه شهید بهشتی (ره) نوشهر از جمله مدارس مهم و اثرگذار غرب استان محسوب می‌شود که نقش مؤثری در فعالیت‌های حوزوی استان بر عهده دارد.
 
حجت الاسلام یزدانی با بیان این که در حال حاضر طلاب از سطوح ابتدایی تا سطوح عالی در این مدرسه علمیه مشغول تحصیل هستند، تصریح کرد: در حال حاضر همه امکانات آموزشی و پژوهشی برای طلابی که علاقه‌مند به تحصیل در این رشته تخصصی هستند فراهم است.
 
مدیر مدرسه علمیه شهید بهشتی (ره) نوشهر با اشاره به استقبال مناسب طلاب علاقه‌مند برای تحصیل در رشته‌های تخصصی، بیان داشت: توسعه و تقویت رشته‌های تخصصی جزء برنامه‌های مهم این مدرسه علمیه است.
 
وی به ظرفیت بالای علمی و آموزشی مدرسه علمیه شهید بهشتی (ره) نوشهر اشاره کرد و افزود: این مدرسه علمیه با توجه به بهره مندی از اساتید مجرب و همچنین امکانات سخت افزاری و نرم افزاری، ظرفیت مناسبی برای توسعه رشته‌های تخصصی است./950/
افشین ایمانی
ارسال نظرات