۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۵
کد خبر: ۶۵۲۴۵۷
مفتی اهل تسنن لبنان در گفت وگو با رسا؛

عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، سند خیانت حاکمان عربی به امت اسلامی است

عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، سند خیانت حاکمان عربی به امت اسلامی است
مفتی اهل تسنن لبنان بیان داشت: عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، به مدرک خیانت حاکمان عربی به امت اسلامی و سند مزدوری آنها تبدیل شده است.

با نزدیک شدن روز جهانی قدس، اولین همایش «نهادینه کردن عادی سازی روابط؛ پافشاری حاکمان عربی و مخالفت ملت ها» به صورت ویدئو کنفرانس در ساختمان مرکزی خبرگزاری رسا در قم به زبان عربی برگزار شد.

در این وبینار شخصیت هایی برجسته از جهان عرب نظیر دکتر احمد السعدی رییس مرکز تحقیقاتی اسلامی و استراتژیک شهید فاضل از عراق، استاد عبدالغنی الخنجر نماینده جنبش الحق بحرین و شیخ ماهر عبدالرزاق رییس حزب اصلاح و وحدت و مفتی اهل تسنن لبنان، مشارکت کردند و به بررسی موضوعات مهمی از جمله عادی سازی روابط میان برخی کشورهای عربی از طریق تولید سریال های ماه رمضان با موضوع نهادینه کردن عادی سازی با این رژیم اشغالگر، پرداختند.

دکتر ماهر عبدالرزاق رییس حزب اصلاح و وحدت در این وبینار بیان داشت: روز جهانی قدس ثابت کرد که مسأله قدس شریف، همواره در یاد امت اسلامی باقی خواهد ماند و آزادسازی آن در صدر اولویت های مسلمانان است.

مفتی اهل تسنن لبنان ادامه داد: رژیم صهیونیستی و دنباله روان منطقه ای آن، هرگز نمی توانند فلسطین را از یاد مسلمانان پاک کنند و به آمریکا، رژیم صهیونیستی و همه آدم های آن دو استعمارگر اعلام می کنیم که نبرد ما برای آزادسازی قدس شریق همچنان ادامه دارد و تلاش برخی رژیم های عربی برای متوقف کردن این  نبرد بی فایده است.

عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، سند خیانت حاکمان عربی به امت اسلامی است

وی افزود: امت اسلامی همه توطئه های دهه های اخیر علیه فلسطین و قدس شریف را خنثی کرد و ما مسلمانان به عنوان امتی یکپارچه و محور مقاومت منسجم، دیگر توطئه های را نیز خنثی خواهیم کرد.

شیخ ماهر عبدالرزاق رییس حزب اصلاح و وحدت بیان داشت: عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی از سوی حاکمان عربی اینک به سندی برای مزدوری و مدرکی برای خیانت آنها به امت اسلامی تبدیل شده است، ولی ملت های مسلمان هیچگاه با آنها همصدایی نکرده اند و همواره در کنار مقاومت برای دفاع از مقدسات اسلامی بوده اند.

گفتنی است که بسیاری از کشورهای عربی پس از مطرح شدن معامله قرن، وجهه خود را میان امت اسلامی از دست دادند و محکوم به عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی شدند، اکنون دو رویکرد اتخاذ کرده اند، یا حفظ ظاهر می کنند و خود را حامی فلسطین نشان می دهند و یا روابط پنهان خود با تل آویو را علنی و مخالفان را به شدت سرکوب می کنند که عربستان، بحرین و امارات در حال حاضر در این بخش جای می گیرند.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۳
شیخ ماهر عبدالرزاق را معرفی نمایید لطفا درباره سوابق علمی و مبارزاتیشان بنویسید.
1
0
علی گلشنی
Iran, Islamic Republic of
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۹
برگزاری این گونه وبینارها در موضوعات روز و مساله جهانی قدس شریف و دفاع از ملت مظلوم فلسطین نسانه حرکت انقلابی طلاب جوان حوزوی است.
این حرکت ها تداوم داشته باشد.
1
0
هومن
Iran, Islamic Republic of
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۴
احسنت به این همت عالی رسا برای برگزاری وبینار جهان اسلام در موضوع روز قدس
1
0
محمد از قهرود
Iran, Islamic Republic of
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۵
شرح تفصیلی سخنان ایشان را روی سایت قرار دهید.
1
0