۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۶
کد خبر: ۶۵۲۶۶۶
امام جمعه مظفرپور بیهار هند در گفت وگو با رسا؛

رژیم صهیونیستی مانندکرونا خطرناک است|عمل به فرمایشات رهبری راه نجات قدس است

رژیم صهیونیستی مانندکرونا خطرناک است|عمل به فرمایشات رهبری راه نجات قدس است
امام جمعه مظفرپور بیهار هند بیان داشت: رژیم صهیونیستی مانند ویروس کرونا خطرناک است و تنها راه نجات امت اسلامی از شر این ویروس منحوس، عمل به فرمایشات رهبری است.

با نزدیک شدن روز جهانی قدس، دومین همایش «نهادینه کردن عادی سازی روابط؛ پافشاری حاکمان عربی و مخالفت ملت ها» به صورت ویدئو کنفرانس در ساختمان مرکزی خبرگزاری رسا در قم به زبان اردو برگزار شد.

در این وبینار شخصیت هایی برجسته از هندوستان و پاکستان نظیر حجت الاسلام سید محمد کاظم شبیب امام جمعه مظفرپور بیهار هند، و حجت الاسلام مظهر حسین شهیدی محقق و استاد حوزه و دانشگاه از کشور پاکستان مشارکت داشتند، و در مورد حمایت حاکمان عرب در مساله جنایت رژیم صیهونیستی پرداختند.

حجت الاسلام سید محمد کاظم شبیب امام جمعه مظفرپور بر ضرورت بیداری و بصیرت مردم جهان تاکید کرد و بیان داشت: بعضی های نام اسلام را یدک می کشند و به ظاهر مسلمان هستند و در حقیقت یهودی می باشند که در مسیر اهداف دشمنان قدم بر می دارند.

وی با اشاره به خیانت بعضی از کشور مرتجع عربی به مسلمانان، بیان داشت: یک معیار کلی ما داریم و آن این است که هر شخصی که با رژیم صهیونیستی دوست باشد، هیچ وقت مسلمان حقیقی نخواهد بود و در نسلش باید به دنبال ریشه های یهودی گشت. مسلمان حقیقی آن کسی است که اجازه ظلم به مسلمانان را نمی دهد و به مقابله با ظلم و ستم می پردازد.

عادی سازی روابط  با رژیم صهیونیستی، خیانت به امت اسلامی است

امام جمعه مظفرپور گفت: عادی سازی روابط میان برخی کشورهای عربی از طریق تولید سریال های ماه رمضان با موضوع نهادینه کردن عادی سازی با این رژیم اشغالگر، یک اقدام خبیثانه است و ضربه به مسلمانان و خیانت به ملت اسلامی و عربی محسوب می شود.

وی با اشاره به اقدامات برخی از حاکمان کشورهای عربی و اسلامی در زیرپا گذاشتن شریعت اسلامی، گفت: متاسفانه برخی از حکام کشورهای عربی که شرایط رهبری امت اسلامی را ندارند و آشکارا احکام دین مبین اسلام را زیر پا می گذارند و مجوز قمار بازی، شراب خواری و کنسرت رقص و ... در کشور خود صادر می کنند، در رؤیای رهبری بر امت اسلامی هستند.

امام جمعه مظفرپور در این وبینار بیان داشت: اقدام حکیمانه امام خمینی (ره) برای برگزاری آخرین روز جمعه ماه مبارک رمضان، به عنوان روز جهانی قدس یک اقدام ارزشمند در امت اسلامی بوده است که این مساله سبب شد موضوع قدس شریف، همواره در یاد امت اسلامی باقی بماند و آزادسازی آن در صدر اولویت های مسلمانان قرار گیرد.

وی گفت: بعضی از کشورها فکر می کنند که رژیم صهیونی با آنها دوست و همیشه همراهشان هستند، این یک خیال و توهم احمقانه است. زیرا با بررسی تاریخ به این نتیجه خواهید رسید که رژیم صهیونیستی دزدی در لباس دوست است.

حجت الاسلام سید محمد کاظم شبیب، رژیم غاصب صهیونی را مانند ویروس کرونا دانست و گفت: رژیم صھیونی دارای ویروس نژاد پرستی و مانند کرونا خطرناک است و همان طور که به جان مردم مظلوم فلسطین افتاده، قابل شیوع در هر نقطه از جهان است.

گفتنی است که بسیاری از کشورهای عربی پس از مطرح شدن معامله قرن، وجهه خود را میان امت اسلامی از دست دادند و محکوم به عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی شدند، اکنون دو رویکرد اتخاذ کرده اند، یا حفظ ظاهر می کنند و خود را حامی فلسطین نشان می دهند و یا روابط پنهان خود با تل آویو را علنی و مخالفان را به شدت سرکوب می کنند که عربستان، بحرین و امارات در حال حاضر در این بخش جای می گیرند.

سید فیض رضوی
ارسال نظرات