۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۱
کد خبر: ۶۵۲۷۱۸
حجت الاسلام ملازاده:

رسیدن به سعادت در شب های قدر، نیازمند درک آیات الهی است

رسیدن به سعادت در شب های قدر، نیازمند درک آیات الهی است
حجت الاسلام ملازاده گفت: شب‌های قدر، شب پیوند قرآن و اهل بیت(ع) است و باید در این شب‌ها آیات قرآن مجید را با همه وجود درک کنیم تا بتوانیم مسیر سعادت و تکامل را بپیماییم.
به گزارش خبرگزاری رسا در ساری، محفل انس با قرآن کریم در ماه مبارک رمضان با سخنرانی نماینده ولی فقیه لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا مازندران و تلاوتی چند از آیات قرآن مجید از سوی قاریان برتر کشوری و استانی با حضور پایوران و سربازان وظیفه در لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا برگزار شد.

حجت الاسلام علیرضا ملازاده با بیان این که در شب‌های قدر و شهادت امام علی(ع) خداوند متعال طاعت بندگی خالصانه و خاضعانه به ما بدهد، افزود: خداوند متعال، زمین و زمان و هر آنچه که در آسمان و زمین برای انسان آفریده و به تسخیر او در آورده است تا از آن به نحو احسنت بهره برداری کند.
 
نماینده ولی فقیه لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا مازندران با اشاره به این که خداوند متعال برای همه نعمت‌های ظاهری و باطنی که به ما بخشیده است چیز خاصی از ما نمی‌خواهد، بیان داشت: کسب نعمت‌های ظاهری و باطنی که خداوند متعال در اختیار ما قرار داده است جز با واسطه فیض الهی نمی‌توانیم به طور مستقیم دریافت کنیم و از جمله این واسطه‌ها که سبب رزق و روزی ما می‌گردد می‌توان به نیکی به پدر و مادر، ایمان، تلاوت قرآن کریم، صدقه و کمک مومنانه اشاره کرد.
 
حجت الاسلام ملازاده، کتاب خدا و اهل بیت(ع) را دو واسطه فیض الهی دانست که از همه مهم‌تر و بالاتر هستند، خاطر نشان کرد: اگر ما دنیا و آخرت را می‌خواهیم باید به این دو واسطه فیض الهی متمسک شویم.
 
وی در ادامه افزود: شب‌های قدر، شب پیوند قرآن و اهل بیت(ع) است و باید در این شب‌ها آیات قرآن مجید را با همه وجود درک کنیم تا بتوانیم مسیر سعادت و تکامل را بپیماییم./950/د102/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات