۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۱
کد خبر: ۶۵۲۷۲۲
منتخب مردم بابل در مجلس مطرح کرد؛

توجه به اقتصاد مقاومتی با تمرکز بر تولیدات داخلی لازمه تحقق شعار سال

توجه به اقتصاد مقاومتی با تمرکز بر تولیدات داخلی لازمه تحقق شعار سال
کریمی با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری توجه به مقوله اقتصاد مقاومتی با تمرکز بر تولیدات داخلی رالازمه تحقق اهداف محوری شعار سال دانست.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، علی کریمی فیروزجایی، منتخب مردم بابل در مجلس یازدهم امروز در جلسه‌ بررسی مشکلات بخش‌های بابلکناروبندپی غربی و شرقی با تاکید بر لزوم تسریع در خدمت رسانی به مردم در مناطق روستایی خواستار بررسی اولویت‌های مورد نیاز این مناطق شد.
 
وی با تاکید بر تولید محور بودن روستا‌ها جلوگیری از روند مهاجرت به شهر‌ها را در سایه توجه بیشتر به نیاز‌های مناطق روستایی دانست و افزود: ایجاد اشتغال پایدار و تامین زیرساخت‌های عمرانی و خدماتی در روستا‌ها اولویت حیاتی است.
 
منتخب مجلس یازدهم با اشاره به استعداد‌های شگرف انسانی و اجتماعی مناطق روستایی بابل مشارکت و همیاری مردمی در این مناطق را برای عبور از تنگنا‌های توسعه متوازن ضروری خواند.
 
وی با اشاره به نامگذاری امسال بعنوان جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری توجه به مقوله اقتصاد مقاومتی با تمرکز بر تولیدات داخلی رالازمه تحقق اهداف محوری شعار سال دانست.
 
منتخب مردم بابل در مجلس شورای اسلامی، جهش تولید را بهترین راه شکوفایی اقتصاد کشور دانست و خاطرنشان کرد: باید از همه ظرفیت های موجود در جهت تحقق شعار سال استفاده شود.
 
کریمی فیروزجایی از روستا‌های بابل بعنوان قطب تولید محصولات کشاورزی مازندران در تولید برنج و مرکبات یادکرد و خواستار رفع مشکلات زارعان و کشاورزان با مشارکت و همسویی دولت و مجلس شورای اسلامی در کاهش هزینه نهاده‌های کشاورزی و دامی شد.
 
وی از تشکیل ستاد راهبردی توسعه روستا‌های بابل در آینده نزدیک خبر داد و افزود: این ستاد با مشارکت دهیاران و جوانان مستعد روستا‌های بابل به نیازسنجی و بررسی همه جانبه امکانات و نیازمندی‌های زیرساختی و عمرانی، خدماتی، فرهنگی و اجتماعی مناطق روستایی خواهد پرداخت و در عرصه تصمیم‌سازی برای روند توسعه امور به یاری مدیران و مسؤولان اجرایی خواهد شتافت.
 
منتخب مردم بابل در مجلس یازدهم با تجلیل از صبوری و متانت مردم روستا‌های مناطق یادشده که با وجود مشکلات و دشواری‌های ناشی از کمبود امکانات یاریگر مسؤولان هستند یادآور شد: حضور پرشور و بانشاط مردم در صحنه‌های مختلف انگیزه مسؤولان را برای خدمت‌رسانی مضاعف می‌کند./950/
افشین ایمانی
ارسال نظرات