۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۹
کد خبر: ۶۵۲۷۸۷
منتخب بابل در مجلس شورای اسلامی:

مجلس یازدهم بیانیه راهبردی گام دوم انقلاب را عملیاتی می‌کند

مجلس یازدهم بیانیه راهبردی گام دوم انقلاب را عملیاتی می‌کند
منتخب مردم بابل در مجلس یازدهم بر لزوم اهتمام فعالان فرهنگی برای پاسداشت شعائر مذهبی و ارزش‌های انقلابی در فضای مجازی تاکید کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، علی کریمی فیروزجایی، منتخب مردم بابل در مجلس شورای اسلامی در بازدید از مسجد، ولی عصر (عج) درزیکلای آخوندی پایین بابل و در جمع فعالان فضای مجازی این مسجد مهم‌ترین صبغه آرمانی انقلاب اسلامی را بعد فرهنگی آن دانست و افزود: انقلاب اسلامی و در راس آن امام راحل با تحول عمیق فکری و اندیشه‌ای نهضت بیداری را در جهان معاصر پایه ریزی کرد که به مدد آن ارزش‌های برجسته اسلامی با محوریت اندیشه تابناک ولایت فقیه به منصه ظهور و بروز رسید.
 
وی، انقلاب اسلامی را خاستگاه فکری نسل جوان و باایمان و الهام بخش آموزه‌های وحیانی معرفی کرد و یادآور شد: امروز نسل جوان و کوشا رسالت انتقال و نشر ارزش‌های مبتنی بر اراده‌های معنوی را برعهده دارند.
 
کریمی از مساجد به عنوان پایگاه‌های نور و معرفت یادکرد و افزود: تشکیل هسته‌های فرهنگی با محوریت جوانان فعال در مساجد و اتصال آنان با منبع فیاض روحانیت می‌تواند خلأ‌های فرهنگی در محلات را جبران کند.
 
منتخب مردم بابل در مجلس با تاکید بر اعتقاد عمیق مقام معظم رهبری به توانمندی و بالندگی جوانان باانگیزه و مؤمن کشورمان خاطر نشان کرد: باور رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به ایمان و ظرفیت‌های شگفت انگیز جوانان انقلابی در بیانیه راهبردی گام دوم انقلاب تجلی یافته است.
 
وی با انتقاد از عدم جدیت مسؤولان در پیگیری و تحقق بیانیه راهبردی گام دوم تصریح کرد: مجلس یازدهم برای بسترسازی و نهادینه کردن راهبرد‌های اجرایی این بیانیه الهام بخش و راهگشا در عرصه پیشرفت و بالندگی کشور ماموریت کلیدی دارد.
 
کریمی فیروزجایی با حمایت از سازمان یافتگی جوانان فعال در رسانه‌های مجازی گفت: مهم ترین ماموریت جوانان مؤمن در فضای مجازی نشر و گسترش فضایل اخلاقی و دفاع از آرمان‌ها و دستاورد‌های شگرف انقلاب اسلامی است./950/
افشین ایمانی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۲:۲۸
اللّهمَّ العَن قَتلَة اَميرَالمُومِنين(علیه السلام)
0
0