۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۱
کد خبر: ۶۵۲۹۰۱

روایت ماموستا رستمی از دغدغه فرمانده سپاه کردستان برای کمک به نیازمندان

روایت ماموستا رستمی از دغدغه فرمانده سپاه کردستان برای کمک به نیازمندان
نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری از زحمات، دغدغه و نگاه خیرخواهانه فرمانده سپاه بیت‌المقدس برای کمک به نیازمندان کردستانی صمیمانه تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا، ماموستا فایق رستمی در جمع برادران و خواهران بسیجی، ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی نیروهای سپاه در استان اظهار داشت: حقیقتاً مردم از برگزاری رزمایش «کمک مومنانه» سپاه در کردستان بسیار خوشحال و خوشنود هستند.

وی به منویات مقام معظم رهبری درباره «مواسات و کمک مومنانه» مومنین به یکدیگر اشاره کرد و افزود: رزمایش کمک مومنانه موجی از «همدلی و نشاط» را در سراسر کشور به راه انداخته است.

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری از فداکاری‌های شبانه‌روزی مدافعان امنیت در استان تشکر کرد و گفت: بنده به‌عنوان خادم مردم این دیار، از زحمات، دغدغه و نگاه خیرخواهانه «سردار حسینی» فرمانده سپاه بیت‌المقدس برای کمک به نیازمندان کردستانی صمیمانه تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه تلاش‌های فرمانده سپاه بیت‌المقدس در جهت حل مشکلات مردم و کمک به هم‌نوعان نیازمند در استان قابل تقدیر است؛ تصریح کرد: امیدوارم دیگر مسئولان نیز همواره در راستای بهبود معیشت مردم تلاش کنند.

ماموستا رستمی با بیان اینکه اقدامات سپاه و بسیج در حوزه مردم‌یاری، محرومیت‌زدایی، اشتغال‌زایی جوانان، همکاری با ستاد کرونا و ایجاد آرامش در بین مردم استان در این روزهای کرونایی قابل تقدیر است، اظهار کرد: امیدوارم به برکت این ماه مبارک، این نیروهای خدوم در ارائه خدمات به مردم و پیشبرد اهداف و رسالتشان موفق و مؤید باشند./1350/د102/ق

منبع: تسنیم
ارسال نظرات