۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۲
کد خبر: ۶۵۲۹۲۵
آیت الله موسوی اصفهانی:

فرهنگ توجه به اخلاق و معنویت باید در جامعه ترویج شود

فرهنگ توجه به اخلاق و معنویت باید در جامعه ترویج شود
نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان گفت: بروز برخی از مفاسد اقتصادی مانند حقوق های نجومی و اختلاس ها ناشی از دوری از فضای قرآن و معارف اهل بیت(ع) است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی در همایش روز ارتباطات و روابط عمومی، اظهار داشت: بر همه مردم لازم است تا از کادر درمان و خدمات جهادی بسیجیان، طلاب و دیگر اقشار جامعه که در زمینه مقابله با شیوع کرونا به میدان آمدند، قدردانی کنند.

وی افزود: ماه رمضان ماه توجه به خداوند و خودسازی است و روزه در ماه رمضان سبب می شود افراد از نزدیک شدن به گناهان بپرهیزند.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان دوری از قرآن و مفاهیم آن را سبب مشکلات اقتصادی موجود در جامعه توصیف کرد و گفت: بروز برخی از مفاسد اقتصادی مانند حقوق های نجومی و اختلاس ها ناشی از دوری از فضای قرآن و معارف اهل بیت(ع) است.

وی ادامه داد: یکی از مسائلی که سبب برتری و رجحان ایران نسبت به دیگر کشورها در مسئله مبارزه با کرونا بود، توجه به مسائل معنوی و روحیه خدامحوری است که این مسئله در ۸ سال جنگ تحمیلی نیز مشاهده شده بود.

وی ادامه داد: توسعه و پیشرفت لازمه زندگی انسان است اما مسئله مهمی که باید نسبت به آن توجه کافی و ویژه داشته باشیم مسئله اخلاق و معنویت است که نقطه تمایز میان ایران و دیگر کشورها است./979/پ310/ب1

هادی شاملو
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸
شهید «صادق مزدستان» گفته:
ای امام!
بر من ببخش
كه فقط يك بار
به فرمانت شهيد شدم.

پ.ن:
این شهید نه ادیب بوده، نه شاعر. فوران علاقه و محبتش چنین جمله ای رو خلق کرده. محبت امام، امر غریبی است. ما که ندیده گرفتاریم، این ها که دیدند چه کشیدند.

هدیه به روح بلندپروازش صلوات
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
0
0