۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۷
کد خبر: ۶۵۲۹۴۱
نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی:

فضای مجازی باید در سیطره نیروهای مستعد انقلابی باشد

فضای مجازی باید در سیطره نیروهای مستعد انقلابی باشد
امام‌جمعه بیرجند گفت: باید مدیریت و تولید محتوای فضای مجازی در اختیار نیروهای مستعد داخلی باشد تا دشمن نتواند با استفاده از این فضا زهر خود را بریزد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی و امام‌ جمعه بیرجند، امروز در نشست با مسؤول بسیج رسانه استان، با اشاره به اهمیت و حساسیت کار رسانه، بر ضرورت راه‌اندازی قرارگاه رسانه‌ای در خراسان جنوبی در راستای فرمایشات و تأکیدات رهبر معظم انقلاب تأکید کرد.

وی با اشاره به اهمیت حضور و فعالیت بیشتر نیروهای انقلابی در فضای مجازی، اظهار کرد: باید مدیریت و تولید محتوا در فضای مجازی در اختیار و سیطره نیروهای مستعد داخلی باشد تا دشمن نتواند با استفاده از این فضا زهر خود را بریزد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی با اشاره به اینکه یکی از زمینه‌های امروزی گناه فضاهای مجازی است، متذکر شد: فضای مجازی دو وجه خوب و بد دارد، می‌توان از بعد خوب آن بهره برد و بعد منفی آن را کنار گذاشت تا مرتکب گناه نشد.

وی خاطرنشان کرد: با گذشت زمان شکل گناه عوض شده است؛ از ازل زمینه گناه وجود داشته و تا ابد ادامه دارد و تنها شکل و نوع آن با توجه به تحول زمان، تغییر می‌کند؛ ازاین‌رو باید همواره مراقب باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر بهره‌گیری از فیوضات معنوی ماه رمضان، اظهار کرد: ماه‌هایی چون رجب و شعبان، نماز شب‌ها و لیلة‌الرغایب‌ها فرصتی برای استغفار بود تا خود را به سفره پربرکت رمضان برسانیم و اکنون از این ماه استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: ماه رمضان قله است و کسانی که ماه رجب و شعبان پربرکتی داشتند می‌توانند در ماه مهمانی خدا به معنویت والایی برسند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی در ادامه در پاسخ به یک شبهه، با اشاره به ماه‌های حرام خاطرنشان کرد: منظور از اینکه چهار ماهِ رجب، ذی‌قعده، ذی‌الحجه و محرم قمری حرام است، حرمت داشتن نسبت به سایر ماه‌های سال است نه به این معنا که از ماه رمضان برتر است.

وی افزود: همان‌طور که هیچ احدی را نمی‌توان با اهل‌بیت (ع) مقایسه کرد هیچ‌یک از ماه‌های سال را نمی‌توان با ماه مبارک و باعظمت رمضان قیاس کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی با اشاره به اهمال برخی افراد نسبت به ماه رمضان، اظهار کرد: علت نداشتن حال و حوصله برای اعمال عبادی و معنوی چون روزه، نماز، عبادت و دعا بیماری «گناه» بوده و نسخه شفابخش آن توبه و برگشت به‌سوی خدای متعال است./9314/پ210/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات