۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۶۵۳۱۲۶
حجت الاسلام خوبانی مطرح کرد؛

سکوت ارتجاع عرب در برابر جنایت‌ صهیونیست ها؛ لکه ننگی بر پیشانی جهان عرب

سکوت ارتجاع عرب در برابر جنایت‌ صهیونیست ها؛ لکه ننگی بر پیشانی جهان عرب
مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر، سکوت ارتجاع عرب منطقه در برابر جنایت‌ صهیونیست ها را لکه ننگی بر پیشانی جهان عرب دانست.
حجت الاسلام مهدی خوبانی، استاد حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با اشاره به در پیش بودن روز جهانی قدس، این روز را روز دفاع از مظلومیت مردم فلسطین دانست.
 
وی با بیان این که به برکت تدبیر حکیمانه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس، دفاع از قدس شریف و مردم مظلوم فلسطین به یک مطالبه جهانی تبدیل شده است، افزود: به طور حتم با مقاومت و ایستادگی و همچنین اتحاد امت اسلامی شاهد آزاد سازی قدس شریف از چنگال صهیونیست‌های غاصب خواهیم بود.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که روز جهانی قدس بهترین فرصت برای رساندن پیام مردم مظلوم فلسطین به گوش جهانیان است، خاطرنشان کرد: حمایت از مردم مظلوم فلسطین در برابر جنایت‌های آشکار رژیم غاصب صهیونیستی یک تکلیف و وظیفه انسانی و اسلامی است.
 
حجت الاسلام خوبانی با بیان این که سکوت در برابر جنایت‌های خونین رژیم کودک کش صهیونیستی خیانت بزرگی به جامعه بشری است، تصریح کرد: این رژیم غاصب هفتاد سال است که در سایه سکوت مرگبار جوامع بین المللی به کشتار مردم مظلوم فلسطین مشغول است.
 
مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر با اشاره به این که انقلاب اسلامی موجب احیاء مسأله فلسطین در جهان شد، ادامه داد: امام خمینی (ره) با نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس، ضمن احیاء مسأله قدس، ذهن جهانیان را به سمت مظلومیت مردم فلسطین معطوف ساختند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با انتقاد شدید از خیانت آشکار مرتجع عرب منطقه در برابر جنایت‌های رژیم صهیونیستی، تصریح کرد: در شرایطی که رژیم غاصب صهیونیستی چندین دهه است به جنایت علیه مردم مظلوم فلسطین مشغول است، اما برخی کشور‌های عربی منطقه با سکوت خود از جنایت‌های این رژیم جنایت کار حمایت می‌کنند.
 
حجت الاسلام خوبانی با اشاره به این که سیاست‌های سرشار از خیانت رژیم سعودی در برابر مسأله فلسطین و قدس کاملاً آشکار است، بیان داشت: امروز تنها کشوری که با قدرت در برابر جنایت‌های صهیونیست‌ها ایستاده و از مردم مظلوم فلسطین با افتخار حمایت می‌کند، جمهوری اسلامی ایران است.
 
مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر سکوت ارتجاع عرب منطقه در برابر جنایت‌های رژیم صهیونیستی را لکه ننگی بر پیشانی جهان عرب دانست و تصریح کرد: این سکوت مرگبار در تاریخ ننگین مرتجعین عرب منطقه به ثبت خواهد رسید.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که متأسفانه کشور‌های مرتجع عرب منطقه امروز به ابزار دست آمریکا و رژیم صهیونیستی برای تحقق منافع شومشان در منطقه تبدیل شده اند، بیان داشت: وضعیت امروز منطقه نتیجه بی تفاوتی این کشور‌های به اصطلاح مسلمان در برابر امت اسلامی است.
 
حجت الاسلام خوبانی، نابودی رژیم غاصب صهیونیستی را حتمی دانست و با بیان این که این رژیم کودک کش در سراشیبی سقوط و نابودی قرار دارد، افزود: با وحدت و همبستگی امت اسلامی به راحتی می‌توان از شر این جرثومه فساد و جنایت در جهان رهایی یافت./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات