۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۲
کد خبر: ۶۵۳۱۴۲
روایت جنایت (۵)

نبض رسانه در دست حامیان صهیونیسم

نبض رسانه در دست حامیان صهیونیسم
دکتر سیدافقهی گفت: ‌سریال‌هایی که توسط صهیونیست‌ها تدوین می‌شود، تحت تاثیر تعلیمات لوتر و فصل‌های آخر کتاب مقدس است و برای رسیدن به وعده‌های این کتاب تلاش زیادی می‌کنند.

دکتر سیدهادی سیدافقهی کارشناس مسائل غرب آسیا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به فعالیت مسیحیان صهیونیست در حوزه سینما گفت:‌ سریال‌هایی که صهیونیست‌ها برای آخرالزمان تدوین می‌کنند، متاثر از تعلیمات مارتین لوتر و فصل‌های آخر کتاب مقدس است. بعضی از آنان می‌گویند تعدادی از وعده‌های کتاب مقدس محقق شده و عده‌ای می‌گویند بخشی از آنها در حال تحقق است. آنهایی که می‌گویند محقق شده، به این اشاره می‌کنند که قوم بنی‌اسرائیل از سرگشتگی نجات یافته و در ارض موعود جای گرفته است.

وی ادامه داد:‌ این وضع هیکل سلیمان است که در ویرانه‌های مسجد الاقصی بنا می‌شود. در حال حاضر متاسفانه مسیحیان و یهودیان افراطی خیلی جدی حفاری‌هایی را انجام داده‌اند. حمله به مسجد الاقصی و مسجد قبة‌الصخره و بنا نهادن هیکل سوم سلیمان به جای آن در سناریوی کارشان قرار دارد. این پروژه با جدیت تمام در حال پیگیری است؛ مسیحیان انجیلی مصالح ساختمانی، لباس خدام، شمعدان‌ها و تشریفات هیکل را به آنجا انتقال دادند که پس از ویران شدن مسجد القصی، به‌سرعت هیکل سلیمان را بنا کنند و معتقدند که هیکل سلیمان محل حکومت مسیح است.

استاد دانشگاه و کارشناس حوزه فلسطین با توضیح اوضاع ایالات متحده برای موضوع فلسطین عنوان کرد:‌ دولت ایالات متحده آمریکا به شدت خود را خادم اسرائیل می‌دانند؛ آمریکایی‌ها می‌گویند که مصری‌ها به علت کشتن بنی اسرائیل نابود شدند و به همین علت رهبران‌شان چه از حزب جمهوری خواه و چه دموکرات اعتقاد به اسرائیل دارند و خود را از طریق خدمت به آنان ابرقدرت دنیا می‌دانند. آنها با این مزخرفات دنیا را به آتش می‌کشند.

وی در پایان افزود:‌ فردی به نام «خضر عوارکه»، کتابی با عنوان «صهیونیسم مسیحی، از درون» را نوشته که من در حال ترجمه آن هستم. طبق تحقیقاتی که داشته‌ام، اینها در کشورهای عربی حضور دارند، تشکیلات‌سازی کرده‌اند و نفر می‌پذیرند که تحت عنوان مراکز خیریه فعال هستند.

گفتنی است که گفت‌وگوی تفصیلی با دکتر سید هادی سیدافقهی به زودی از خبرگزاری رسا منتشر می‌شود./ت302/ف

ارسال نظرات