۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰
کد خبر: ۶۵۳۲۳۸
با معرفی نفرات برتر؛

اختتامیه چهارمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر در شهرکرد برگزار می‌شود

اختتامیه چهارمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر در شهرکرد برگزار می‌شود
للگانی به برگزاری اختتامیه چهارمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر در این استان خبر داد و گفت: این جشنواره فردا با معرفی ۳۷ اثر برگزیده به کار خود پایان خواهد داد.
البرز للگانی، مسؤول سازمان بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، به برگزاری اختتامیه چهارمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر در این استان خبر داد و گفت: این جشنواره فردا با معرفی ۳۷ اثر برگزیده به کار خود پایان خواهد داد.

وی با بیان اینکه در این دوره از جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان ۷۸۶ اثر به دبیرخانه ارسال شد، اظهار کرد: از این تعداد ۲۴۶ اثر مکتوب، ۲۸۵ اثر مجازی، ۱۳۳ اثر عکس، ۱۵ اثر موشن گرافی، ۹۳ اثر رادیویی و ۱۴ اثر در بخش فیلم آزاد با هم به رقابت پرداختند که در نوع خود بی سابقه بود.

للگانی با تأکید بر اینکه آثار ارسالی در حوزه خبر، مصاحبه، گزارش، تیتر، یادداشت، مقاله، فیلم، عکس و موشن گرافی بود، ابراز کرد: اهالی رسانه استان در چهارمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر به موضوعاتی همچون دفاع مقدس، اقتصاد مقاومتی، رونق تولید، مبارزه با آسیب اجتماعی، بسیج و حوزه‌های اقدام، مسائل صنفی خبرنگاران، بصیرت و دشمن شناسی، مسائل اجتماعی، دستاورد‌های انقلاب اسلامی، محرومیت زدایی پرداختند و با هم رقابت کردند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و به منظور حفظ سلامت اصحاب رسانه اختتامیه چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر چهارمحال و بختیاری تنها با حضور نفرات برگزیده و مسؤولان استانی در حسینیه آیت الله بهاء الدینی سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) برگزار می‌شود.

گفتنی است خبرگزاری رسا در استان چهارمحال و بختیاری هر ساله در بخش یادداشت این جشنواره توانسته است خوش بدرخشد که بنابر شنیده‌ها امسال نیز دو رتبه برتر بخش یادداشت را به خود اختصاص داده است که ان شاءالله پس از معرفی رسمی، اطلاع رسانی کامل در این زمینه صورت می‌گیرد./۹۴۵۷/ت310/ف
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات