۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۲
کد خبر: ۶۵۳۲۷۱
نایب رییس موسسه اهل بیت (ع) هند در گفت وگو با رسا؛

وابستگی غالب رسانه های جهان به لابی صهیونیست از عوامل مظلومیت فلسطین است

وابستگی غالب رسانه های جهان به لابی صهیونیست از عوامل مظلومیت فلسطین است
حجت‌الاسلام تقی عباس رضوی گفت: متاسفانه بسیاری از رسانه ها به طور مستقیم و غیر مستقیم وابسته به لابی صهیونیستی هستند.

حجت الاسلام سید تقی عباس رضوی نایب رییس موسسه اهل بیت (ع) هند در گفت وگو با خبرنگار بین الملل خبرگزاری رسا، به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس گفت: امت اسلامی مخالف هر گونه ظلم و ستم به هر انسانی است.

وی ابراز انزجار و مخالفت علیه ظالمان را ضروری دانست و افزود: وقتی که حق کسی غصب شود و ستمگر ظلم و ستم کند، این حق مسلم ما است که مخالفت خود را با صدای بلند اعلام و برای مقابله با ظالم چارہ اندیشی کنیم.

نایب رییس موسسه اهل ‌بیت(ع) سکوت در برابر جنایت های رژیم اشغالگر صهیونیستی را غیر انسانی و دینی دانست و بیان داشت: سکوت در برابر ستمگران نه فقط جرم است بلکه همکاری با ستمگران به حساب می آید.

وی با بیان اینکه وضعیت اسفبار مسلمانان در جهان بر کسی پوشیده نیست، افزود: اسرائیل ریشه مشکلاتی است که امت اسلامی در این روزها با آن دست و پنجه نرم می کنند. حاکمان کشورهای مرتجع عربی برای باقی ماندن بر قدرت نوکر رژیم صهیونیستی شده اند و بدوں اجازه اش حتی آب هم نمی خورند.

تقی عباس رضوی، رژیم اشغالگر صهیونیستی را عامل اصلی ناامنی در جهان به ویژه در آسیای میانه دانست و گفت: اسرائیل ۸۵ تا ۹۰ درصد سرزمین فلسطین را به اشغال خود در آورده است و هر روز شاهد قلع و قمع مردم بی گناه، بازداشت و مهاجرت اجباری فلسطینی ها هستیم، بنابراین جهانیان به ویژه کشورهای عربی و اسلامی باید به این مساله واکنش نشان دهند.

وی از عدم اقدام عملی رسانه ها به وظایف ذاتی خود در بیان حقایق انتقاد کرد و اظهار داشت: متاسفانه بسیاری از رسانه ها به طور مستقیم و غیر مستقیم وابسته به لابی صهیونیستی هستند، بنابراین واقعیت موجود را انعکاس نمی دهند و در برابر مساله مهم جهان اسلام یعنی فلسطین سکوت کرده اند.

حجت الاسلام سید تقی عباس رضوی، حمایت و کمک مردم ولایتمدار و استکبارستیز جمهوری اسلامی ایران اسلامی از مستضعفین جهان به ویژه مردم مظلوم فلسطین را ستود و در پایان به فرمایشات امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: «روز قدس و قضیه فلسطین مخصوص به فلسطین نمی باشد بلکه این، مساله جهان اسلام است. روز قدس روز اسلام است، من روز قدس را روز اسلام و روز رسول اکرم می دانم .»

سید فیض رضوی
ارسال نظرات