۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۲
کد خبر: ۶۵۳۳۱۳
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان مطرح کرد؛

ضرورت تلاش برای بسترسازی حرکت نخبگانی در همدان

ضرورت تلاش برای بسترسازی حرکت نخبگانی در همدان
حجت الاسلام نظیری گفت: در زمینه حرکت نخبگانی و حمایت است تحول در فضای فکری فرهنگی و اجتماعی استان تلاش می‌کنیم تا بسترهای مناسب در این زمینه ایجاد شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان همدان، حجت‌الاسلام محمد هادی نظیری مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی همدان پیش از ظهر امروز در نشست هم اندیشی نخبگان این استان که در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات برگزار شد، اظهار داشت: همه مسؤولان باید نسبت به کارگیری نخبگان و توجه به آنها دغدغه داشته باشند.

حجت الاسلام نظیری خاطرنشان کرد: همه باید نسبت به حرکت به سمت تمدن نوین اسلامی اعتقاد داشته باشیم؛ بنده اعتقاد دارم دانشگاه پایه و اساس در فضای کشور است و باید به آن توجه شود.

وی حرکت دقیق و هدفمند و هوشمندانه در مسیر جهاد علمی را یکی از رکن های تحقق جامعه اسلامی توصیف کرد و گفت: در جامعه اسلامی فقط به دنبال تعظیم شعائر و تقویت شعارهای دینی نیستیم و می باید با حرکت دقیق در مسیر جهاد علمی حرکت کنیم.

حجت الاسلام نظیری در ادامه حمایت از حرکت نخبگانی را وظیفه خود دانست و گفت: در زمینه حرکت نخبگانی و حمایت از تحول در فضای فکری فرهنگی و اجتماعی استان تلاش می‌کنیم تا بسترهای مناسب در این زمینه ایجاد شود./979/پ203/ف

هادی شاملو
ارسال نظرات