۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۱
کد خبر: ۶۵۳۳۶۳
فرمانده سپاه شهرستان آران و بیدگل:

قدس همچون خرمشهر آزاد خواهد شد

قدس همچون خرمشهر آزاد خواهد شد
سرهنگ فخرل گفت: وارثان فتح دیروز خرمشهر، امروز در مرز‌های رژیم کودک کش سنگر گرفته و بی تردید قدس همچون خرمشهر آزاد خواهد شد و آن روز دیر نیست.
سرهنگ پاسدار حسن فخرل در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر از چنگال ارتش بعثی صدام و همزمانی آن با روز جهانی قدس، گفت: فتح خرمشهر نمونه‌ای از هماهنگی، یکدلی یکصدایی، هنر و قدرت فرماندهی جان برکفان ارتش، سپاه، جهاد و بسیج مردمی بود تا ملت ایران مشت محکمی را بر دهان ارتش بعثی صدام ارتشی که با غرور و نخوت در جای جای دیوار‌های شهر نوشته بودند آمده ایم که بمانیم، زد.

وی افزود: درود و رحمت خداوند بر شهیدان عزیزی که در این مقطع افتخار آفرین کشور جان خود را تقدیم کردند و خرمشهر را آزاد کردند تا در پرتو این آزادگی مسیر آزادسازی قدس شریف از یوغ رژیم جعلی و موهوم اسرائیل فراهم شود.

سرهنگ فخرل تأکید کرد: رژیم نامشروع اسرائیل از اینکه امسال به دلیل شرایط ویژه، راهپیمایی روز قدس برگزار نمی‌شود احساس آسودگی خاطر نداشته باشد.

وی افزود: پیام روز جهانی قدس پیام وحدت، انسجام و قیام مسلمانان جهان در برابر ظلم، تجاوز و اشغالگری مستکبران، به ویژه رژیم اشغالگر صهیونیستی است.

سرهنگ فخرل یادآور شد: طی چهل سال گذشته ملت قهرمان ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس نشان دادند به میراث امام راحل و پایه‌ گذاری که از سوی ایشان در مورد روز جمعه آخر ماه رمضان به عنوان روز جهانی قدس اعلام شد، پایبند بودند و امسال نیز قطعا همینگونه گونه خواهد بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آران تأکید کرد: وارثان فتح دیروز خرمشهر، امروز در مرز‌های این رژیم کودک کش سنگر گرفته اند تا نتیجه راهپیمایی ها، رویارویی با این غده سرطانی شود و بی تردید قدس همچون خرمشهر آزاد خواهد شد و آن روز دیر نیست./۱۳۰۷/ت310/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات