۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰
کد خبر: ۶۵۳۳۸۵
مدیر موسسه آموزش عالی حوزوی فاطمه خبر داد؛

برگزاری «مسابقه پیامکی» همزمان با سالروز جهانی قدس

برگزاری «مسابقه پیامکی» همزمان با سالروز جهانی قدس
جان نثاری گفت: مسابقه پیامکی همزمان با سالروز جهانی قدس به صورت زبان اصلی در فضای مجازی برگزار می شود.

سرکار خانم فاضله، طاهره جان نثاری مدیر موسسه آموزش عالی حوزوی فاطمه(س)، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از برگزاری مسابقه پیامکی به مناسبت روزجهانی قدس در همین موسسه آموزش عالی خبر داد و گفت: همزمان با نزدیک شدن روز جهانی قدس، و از آنجا که رهبر معظم انقلاب از گذشته نسبت به مساله فلسطین و روز قدس اهتمام ویژه‌ای داشتند و بسیار تاکید می‌فرمایند که مساله فلسطین باید از اولویتهای مسلمانان جهان باشد و تا روشن شدن تکلیف قدس نباید سکوت شود موسسه آموزش عالی حوزوی حضرت فاطمه(س) در نظر دارد مسابقه پیامکی را به مناسبت روز جهانی قدرس برگزار کند.

وی افزود: این مسابقه با محوریت خواندن و انتشار پیام های مهم رهبر انقلاب که هر ساله در راستای روز جهانی قدس و مساله فلسطین بیان می فرمایند به صورت زبان های اصلی در فضای مجازی برگزار و منتشر خواهد شد تا شاهد نشر این پیام ها در سطح بین المللی به منظور آگاهی بخشی به مردم جهان باشیم.

جان نثاری بیان کرد: علاقه مندان باید ۳ پیام رهبر معظم انقلاب را به زبان های انگلیسی و عربی و با # به همراه نام و نام خانوادگی به شماره ۰۹۱۹۲۱۸۲۱۴۹ پیامک کنند تا در فضای مجازی انتشار حداکثری یابد.

مدیر موسسه آموزش عالی حوزوی فاطمه(س) در ادامه بیان داشت: ضمنا در روز جهانی قدس، قرعه کشی در بین شرکت‌کنندگان صورت می‌پذیرد و به قید قرعه به برندگان جوایزی اهدا می‌شود./813/ت310/ب1

برگزاری «مسابقه پیامکی» همزمان با سالروز جهانی قدس

 

 

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات