۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۶۵۳۳۹۲
از سوی تبلیغات اسلامی خوزستان صورت گرفت؛

تقدیر از کارکنان مدارس معارف اسلامی صدرای ولایت

تقدیر از کارکنان مدارس معارف اسلامی صدرای ولایت
اداره تبلیغات اسلامی خوزستان از کارکنان مدارس معارف اسلامی صدرای ولایت در استان تقدیر به عمل آورد.
به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، آیین گرامیداشت مقام معلم و تقدیر از مجموعه کارکنان مدارس معارف اسلامی صدرای ولایت در استان با حضور حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز، مدیر آموزش و پرورش خوزستان، تبلیغات اسلامی استان، معاونان این مجموعه‌ها و جمعی از فرهنگیان برگزار شد.

حجت الاسلام محمدمهدی نبی زاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان در با تأکید بر پاسداشت مقام شامخ معلم اظهارداشت: معلم منّت خدای متعال بر جامعه و بر مردم است؛ از این رو ارزشی که در شغل معلمی نهفته به اندازه‌ای متعالی است که به مصداق جمله معروف «من لم یشکر المخلوق، لم یشکر الخال» باید قدردان این عزیزان بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره بر رسالت خطیر و ارزشمند مدارس معارف اسلامی بیان داشت: مدارس معارف اسلامی در راستای بیانات مؤثر رهبری مبنی بر ایجاد جامعه اسلامی و انقلابی عادلانه و آرمانخواه و تحقق این چشم انداز، تأسیس و در رسیدن به این آرمان پیش قدم هستند.

این مقام مسؤول تصریح کرد: آنچه در این میان با اهمیت جلوه می‌نماید، قدردانی و قدرشناسی از معلمان و مجموعه زحمتکشان مدارس معارف اسلامی است که در فضای حساس و خطیر هجمه‌های فرهنگی به کار تعلیم و تربیت اسلامی آینده سازان این سرزمین همت می‌گمارند.

حجت الاسلام نبی زاده گفت: طبق گزارش آماری رسیده از مدارس صدرای ولایت در استان مقرر شد، ضمن تهیه هدایای نقدی در قالب کارت هدیه، نسبت به صدور لوح سپاس برای همه شاغلان در این مدارس با همکاری اداره کل آموزش و پرورش خوزستان اقدام شود که در کمترین زمان ممکن صورت گرفت.

وی خاطرنشان کرد: ضمن انجام تمهیدات لازم در ارسال به موقع هدایای مذکور به مدارس صدرا در ۸ شهرستان، مقرر شد تا با هماهنگی رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی در این شهرستان ها، به نحو شایسته و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی نسبت به تقدیر و اهداء هدایا به کارکنان مدارس معارف اسلامی اقدام شود./۹۴۵۶/د102/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات