۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۶۵۳۴۱۲
مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان:

روز جهانی قدس نماد حقانیت مردم مظلوم فلسطین است

روز جهانی قدس نماد حقانیت مردم مظلوم فلسطین است
مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان روز قدس را نمادی برای حقانیت مردم فلسطین خواند و گفت: سخنرانی رهبری در این روز عدم برگزاری راهپیمایی را جبران می کند.

حجت الاسلام سعید مهدوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: به فرموده امام راحل روز قدس روز اسلام و مسلمین است.

وی افزود: روز جهانی قدس نمادی برای حقانیت مردم مظلوم فلسطین و متعلق به همه مسلمانان ادیان و آزادی خواهان و کسانی است که به استقلال و آزادی ملت مظلوم فلسطین احترام می گذارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان خاطرنشان کرد: در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که دل ها پاک و آماده است، مسلمانان به مسائل دینی، اخلاقی و اعتقادی توجه دارند و مسلمانان جهان در دفاع از حق مردم مظلوم فلسطین در صحنه حاضر می شدند.

وی افزود: در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان امسال به علت شیوع ویروس کرونا راهپیمایی نداریم و حضور ما مجازی و نوشتاری خواهد بود و با حضور در فضای مجازی طوفان و موجی در زمینه حقانیت ملت فلسطین راه انداخته می شود.

حجت الاسلام مهدوی خاطرنشان کرد: قدس شریف به دست مسلمانان فتح خواهد شد و وعده ای که رهبری داده اند در این زمینه محقق خواهد شد، به یاری مسلمانان و توکل بر خدای متعال قدس فتح خواهد شد.

وی ادامه داد: در روز قدس امسال به شکلی متفاوت سخنرانی رهبر معظم انقلاب را خواهیم داشت و سران کشورهای اسلامی در یمن، لبنان، فسطین و سوریه نیز سخنرانی خواهند داشت و این موجی که به وجود می آید می تواند نبود راهپیمایی را جبران کند./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات