۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۸
کد خبر: ۶۵۳۴۳۰
آیت الله نمازی تأکید کرد؛

ادامه مبارزه با رژیم اشغالگر قدس تا نابودی اسرائیل غاصب

ادامه مبارزه با رژیم اشغالگر قدس تا نابودی اسرائیل غاصب
آیت الله نمازی بر ادامه مبارزه با رژیم اشغالگر قدس تا نابودی اسرائیل غاصب تأکید کرد و گفت: برای انجام تکلیف شرعی و وجدانی خود آماده شنیدن سخنان رهبری در روز قدس هستیم.
آیت الله عبدالنبی نمازی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، گفت: هفتاد و دو سال از اشغالگری سرزمین پاک فلسطین و بیت‌المقدس نخستین قبله مسلمانان از سوی صهیونیست‌های خبیث و جنایتکار می‌گذرد.

وی افزود: طی این مدت رژیم اشغالگر قدس با دسیسه‌ها و نقشه‌های شوم خود و با حمایت و پشتیبانی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا به اشغالگری خود با تخریب خانه‌ها و ضرب و جرح و کشت و کشتار مردم مظلوم و بی‌پناه و بی دفاع آن سرزمین مقدس ادامه داد.

نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: رژیم اشغالگر قدس در این سال‌ها با کشتار مردم بی گناه و بی پناه فلسطین به ویژه زنان و کودکان بی‌گناه را وحشیانه مورد هجوم قرار داد و تاکنون هزاران نفر را کشته و مجروح کرده و یا از وطن اصلی و آباء و اجدادی خود آواره کرده است.
 
وی ابراز داشت: امام خمینی (ره) با اعلان روز جهانی قدس تکلیف همه مسلمانان را در سراسر جهان مشخص و تا نابودی اسرائیل این رژیم سفاک و جنایت پیشه همه آزادگان جهان را به مقابله و مقاومت در برابر آن فراخواند.

آیت الله نمازی با تأکید بر ادامه مبارزه با رژیم جنایتکار و اشغالگر قدس تا نابودی این غده سرطانی، گفت: ما امروز با تأسی به امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب و همه آزادمردان جهان اسلام به ویژه سردار مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی روز جهانی قدس را گرامی می‌داریم.

وی افزود: هر چند امسال به دلیل ویروس کرونا توفیق حضور در اجتماعات را نداریم، اما با دهان روزه دست به دعا بر خواهیم داشت و با آماده شدن برای استماع سخنان راهبردی رهبر معظم انقلاب در روز جهانی قدس تکلیف شرعی و وجدانی خود را ادا و خود را در زمره مجاهدان فی‌سبیل‌الله قرار داده و انشاالله در آینده‌ای نه‌چندان دور شاهد پیروزی و نصرت الهی خواهیم بود./۱۳۰۷/ت310/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات