۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۲
کد خبر: ۶۵۳۴۴۹
با حضور مدیر حوزه علمیه استان و مسؤولان شهرستانی؛

نیروگاه خورشیدی ۴۰ کیلوواتی حوزه علمیه دامغان به بهره برداری رسید

نیروگاه خورشیدی ۴۰ کیلوواتی حوزه علمیه دامغان به بهره برداری رسید
نیروگاه خورشیدی ۴۰ کیلوواتی حوزه علمیه دامغان طی آیینی باحضور مدیرحوزه علمیه استان سمنان، علما و مسؤولان شهرستانی افتتاح و رسماً به بهره برداری رسید.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در دامغان، مدیر حوزه علمیه امام محمدباقر (ع) "مطلب خان" در آیین افتتاح نیروگاه خورشیدی ۴۰ کیلوواتی حوزه علمیه برادران دامغان که با حضور حجت الاسلام رستمیان مدیر حوزه علمیه استان سمنان، آیت الله سید محمود ترابی، مدیران و اساتید مدارس علمیه و جمعی از مسؤولان این شهرستان برگزار شد؛ ایجاد منابع پایدار برای مدارس علمیه و استفاده از انرژی‌های پاک خدادادی را هدف اصلی اجرای این پروژه عنوان کرد.

حجت الاسلام محمد حسن مظهری با قدردانی از مرکز مدیریت حوزه علمیه استان، مسؤول حوزه‌های علمیه شهرستان، خیران نیک اندیش، شرکت برق شهرستان دامغان و معاونت اجرایی مدرسه علمیه امام باقر (ع) که تلاشی ستودنی را برای اجرای این طرح اقتصادی داشتند، خاطرنشان کرد: این نیروگاه برق خورشیدی با اعتباری بالغ بر ۳۲۹ میلیون تومان اجرا و به بهره برداری رسیده است.

مدیر حوزه علمیه امام محمدباقر (ع) دامغان با اشاره به اهمیت توجه به انرژی‌های نو در راستای تحقق رونق وجهش تولید، اضافه کرد: براساس نظر کارشناسان امر نیروگاه خورشیدی ۴۰ کیلوواتی حوزه علمیه دامغان در واقع از دو مجموعه ۲۰ کیلو واتی و ۱۲۷ پنل خورشیدی تشکیل شده و چهار هزار کیلووات ساعت در ماه برق تولید می‌کند.

گفتنی است در این آیین از برخی دست اندرکاران، مسؤولان، حوزویان و خیران فعال در امر اجرای این پروژه با اهدای لوح تقدیر قدردانی شد.

برای مشاهده تصاویر آیین افتتاح و بهره برداری از نیروگاه خورشیدی ۴۰ کیلوواتی حوزه علمیه برادران دامغان اینجا کلیک کنید./977/پ310/ب1
جواد رمضانیان
ارسال نظرات