۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۱
کد خبر: ۶۵۳۴۵۷
امام جمعه شاهین شهر:

روز قدس محور وحدت مسلمانان در مبارزه با اسرائیل است

روز قدس محور وحدت مسلمانان در مبارزه با اسرائیل است
حجت الاسلام هاشمی با بیان اینکه تعطیلی راهپیمایی روز قدس به معنای عقب نشینی از آرمان آزادی فلسطین نیست، گفت: روز قدس محور وحدت مسلمانان در مبارزه با اسرائیل است.

حجت الاسلام قاسم هاشمی امام جمعه شاهین شهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، با اشاره به تعطیلی راهپیمایی روز قدس به خاطر پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، گفت: جامعه دینی بیشتر از دیگران به مسأله سلامت و بهداشت توجه دارد، به همین خاطر تعطیلی راهپیمایی روز قدس دلیل بر عقب نشینی از مواضع آزادی خواهانه و دفاع از فلسطین و مبارزه با اسرائیل نیست بلکه امسال راهپیمایی با توجه به تأکید مبانی دینی بر ضرورت حفظ سلامت جامعه و دستورات بهداشتی مسؤولان تعطیل شده است.

وی در ادامه افزود: روز قدس روز اسلام است و تعطیل شدنی نیست، جامعه اسلامی ما روز قدس را فراموش نخواهد کرد و تعطیلی راهپیمایی باعث عقب نشینی از آرمان‌ دفاع از فلسطین و مبارزه با رژیم صهیونیستی نخواهد شد، روز قدس یک روز مهم برای جهان اسلام، کشورهای اسلامی و مسلمانان جهان است.

امام جمعه شاهین شهر با بیان اینکه روز قدس می تواند محور وحدت جامعه اسلامی باشد، تصریح کرد: این روز قدس است که می‌تواند عامل ایستادگی و مقاومت جامعه اسلامی در مقابل رژیم صهیونیستی باشد، رژیم جنایتکاری که همواره در حال مشکل‌سازی و توطئه علیه جامعه اسلامی و کشورها و امت‌های اسلامی است و روز قدس محور مقاومت و مبارزه با این رژیم است.

حجت الاسلام هاشمی خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی که داعیه حاکمیت نیل تا فرات را داشت به برکت همین روز قدس و مقاومت مردم فلسطین و حمایت مسلمانان جهان از فلسطین، امروز دور تا دور خود را حصار کشیده است و همواره از مبارزان شجاع فلسطینی در هراس است و شاهد هستیم صهیونیست‌ها تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا همین سرزمین‌های اشغالی را محفوظ بدارند که ان شاء الله در این خصوص نیز با شکست مواجه خواهند شد.

وی با تأکید بر زنده و پویا و برقرار ماندن گفتمان آزادی فلسطین و روز قدس علیرغم تعطیل شدن راهپیمایی روز قدس، اظهار کرد: ما هرگز از مبارزه با صهیونیست‌ها دست برنخواهیم داشت و هرگز مسلمانان جهان غافل از تلاش برای آزادی فلسطین و نابودی رژیم صهیونیستی نخواهند شد./1304/ت310/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات