۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰
کد خبر: ۶۵۳۴۷۶

چرا باید روز جهانی قدس را بزرگ و گرامی بداریم؟

چرا باید روز جهانی قدس را بزرگ و گرامی بداریم؟
امام‌جمعه قزوین گفت: آزادی قدس شریف، دغدغه همه مسلمانان و آزادی‌خواهان عالم است و روز قدس روز وجدان‌های بیدار است.

به گزارش خبرگزاری رسا، جچت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی با بیان اینکه روز جهانی قدس و آزادی قدس شریف، دغدغه همه مسلمانان و آزادی‌خواهان عالم است اظهار داشت: این مطلبی است که خداوند در قرآن کریم بدان پرداخته است که چرا به داد مستضعفان عالم نمی‌رسید ولو کسانی که مسلمان هم نیستند.

نماینده ولی‌فقیه در قزوین افزود: خداوند در قرآن کریم می‌فرماید: لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النَّاسِ عَدَاوَةً لِلَّذِینَ آمَنُوا الْیَهُودَ وَالَّذِینَ أَشْرَكُوا، خطرناک‌ترین و بی‌رحم‌ترین دشمنان شما یهودیان و مشرکانی که همدست آنان هستند.

وی تصریح کرد: امام خمینی رضوان‌الله‌علیه، با معرفی روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، این حقیقت دینی را در اصل و نسل ما احیا کردند تا همه مسلمانان با دهان روزه حماسه‌ای بیافرینند که اقتدار و عظمت اسلام را به جهانیان نشان دهد.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین تأکید کرد: روز جهانی قدس را بزرگ و گرامی می‌داریم تا به همه مستضعفان و مسلمانان اعلام کنیم که ما حامی و پشتیبان شما هستیم زیرا پشتیبانی از حق، مظلومیت، انسانیت و ارزش‌های انسانی جزء آداب اسلام است.

امام‌جمعه قزوین در پایان خاطرنشان کرد: روز قدس مخصوص ایران و جهان اسلام نیست؛ بلکه متعلق به همه آزادگان و صاحبان وجدان بیدار و ظلم‌ستیز در سراسر جهان است./1350/د102/ف

منبع: تسنیم
ارسال نظرات