۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۹
کد خبر: ۶۵۳۴۸۷
حجت الاسلام حسینی مزاری مطرح کرد؛

تلاش استکبار برای انحراف افکار مسلمانان از مسأله قدس

تلاش استکبار برای انحراف افکار مسلمانان از مسأله قدس
حجت الاسلام حسینی مزاری گفت: دنیای کفر برای انحراف افکار مسلمان از غزه و قدس، گروه های تکفیری و جنگ های نیابتی و مذهبی به راه انداختند.

حجت الاسلام سید عیسی حسینی مزاری، رییس عمومی مرکز فعالیت های فرهنگی اجتماعی تبیان افغانستان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، روز قدس امسال را مهمتر از هر سال خواند و گفت: امروز و امسال روز جهانی قدس قوی تر است چون امروز دنیای اسلام در برابر توطئه های کفر قرار دارد.

وی افزود: امروز تمام دنیای کفر دست به دست هم داده اند تا در برابر دنیای اسلام هر گونه جنایت و توطئه استفاده کند و پیکره اسلام و امت اسلامی را در برابر ضربات مهلک خود قرار دهند.

حجت الاسلام حسینی مزاری بیان داشت: دنیای کفر برای انحراف افکار مسلمان از غزه و قدس که قبله اول مسلمانان است به چه کارهایی دست نمی نزند و ایجاد گروه های تکفیری در سوریه، عراق، بحرین،  یمن، لینان و افغانستان از این جمله است.

رییس عمومی مرکز فعالیت های فرهنگی اجتماعی تبیان افغانستان ابراز کرد: با ایجاد گروه های تکفیری در کشورهای مسلمان جنگ های مذهبی و نیابتی که خواست استکبار است را به وجود آورده اند تا از یک طرف افکار مسلمانان را از فلسطین و غزه منحرف کرده و از طرفی این کشورها را از درون درگیر خود کرده و به ضعف و نابودی بکشانند و خود از دور نظارگر اوضاع باشند.

وی به اقدامات استکبار در سرزمین های مسلمان اشاره و بیان داشت:در نتیجه فعالیت های جنایتکارانه صهیونیست ها و استکبار امروز سرزمین سوریه به تلی از خاک تبدیل شده مشکلات در عراق، یمن و افغانستان وجود آمده است که همین اقدامات در راستای خواست استکبار جهانی و برای ضربه زدن به  امت اسلامی و  سرزمین فلسطین و قبله اولین مسلمین قدس شریف است./864/ت303/ق

امیر خاکراه
ارسال نظرات