۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۵
کد خبر: ۶۵۳۴۹۱

روز قدس یادآور قدرت امت اسلامی در دفاع از مردم مظلوم فلسطین است

روز قدس یادآور قدرت امت اسلامی در دفاع از مردم مظلوم فلسطین است
روز جهانی قدس یادگار امام راحل و یادآور قدرت امت اسلامی در دفاع از مردم مظلوم فلسطین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از ابتکارات امام راحل بوده و هرساله مسلمانان جهان اسلام با شرکت در راهپیمایی روز قدس حمایت خود را از مردم فلسطین و انزجار از رژیم غاصب صهیونیستی را به نمایش می گذارند.

روز قدس را می توان عرصه نمایش قدرت امت اسلامی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین عنوان کرد، این روز جهانی تحقق وعده الهی است و تا فتح قدس شریف حمایت مردم از مظلومان عالم به ویژه مردم فلسطین ادامه دارد.

روز قدس، روز اسلام و وحدت امت اسلام در دفاع از فلسطین و مقابله با ظلم و ظالم است، مسأله فلسطین امروز تبدیل به یک مسأل بین المللی شده است و آزادی قدس مطالبه مسلمانان جهان اسلام است.

امسال باتوجه به شیوع ویروس کرونا مراسم راهپیمایی روز قدس در راستای حفظ سلامتی مردم و کنترل و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا، برگزار نمی شود و اما آزادی خواهان جهان اسلام و شیعیان امسال به شیوه ای دیگر انزجار خویش را از جبهه استکبار و رژیم غاصب صهیونیستی اعلام می کنند.

مسلمانان جهان اسلام امسال با به اهتزار درآوردن پرچم مقاومت در فضای مجازی، افول آمریکا و سقوط رژیم اشغالگر را در سایه جهاد و مقاومت امت اسلامی نوید می دهند.

بنا به فرموده امام راحل اسراییل باید محود شود و رهبر معظم انقلاب نوید داده است که به زودی اسراییل از صحنه روزگار محو می شود.

روز قدس روز وحدت مسلمانان اسلام در حمایت از مظلوم و مقابله با ظالم است، وحدت مسلمانان سبب نابودی رژیم اشغالگر صیهونیست ها خواهد شد.

امسال وحدت مسلمانان را در فضای مجازی به شکلی متفاوت و پر رنگ تر خواهیم دید و پیام این حضور زیر بار ظلم نرفتن و مقابله با ظالم است.

در روز قدس امسال ملت مسلمان جهان اسلام به شیوه ای متفاوت تر نسبت به سال های گذشته با نشستن پای سخنرانی رهبر معظم انقلاب در روز قدس و حضور در فضای مجازی قدر و وحدت خود را به نمایش خواهند گذاشت.

رهبری در سخنرانی روز جهانی قدس بی شک راهکارهای جدیدی در دفاع از آرمان های مردم مظلوم فلسطین و مقابله با ظلم و ظالم ارائه خواهند کرد و این سخنان رهبر معظم انقلاب رعب و وحشت را به جان دشمنان خواهد انداخت.

روز قدس تجلی اقتدار اسلام است

حجت الاسلام محمد ولی پور، معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: روز قدس تجلی اقتدار اسلام در دفاع از آرمان های فلسطین و مقابله با استکبار است.

وی روز قدس را یادگار امام راحل خواند و افزود: پیام روز قدس مقاومت و وحدت امت اسلام در برابر رژیم غاصب صهیونیستی است.

حجت الاسلام ولی پور عنوان داشت: روز قدس امسال امت اسلامی با حضور در فضای مجازی به شکلی دیگر انجزار خود را از آمریکا و اسراییل اعلام می کنند.

روز قدس تجلی دفاع از آزادی و آرمان های فلسطین است

حجت الاسلام سیدسجاد موسوی، رییس حوزه علمیه الشتر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: روز قدس تجلی دفاع از آزادی و آرمان های فلسطین است.

وی در ادامه افزود: روز قدس، روز بیداری مسلمانان در دفاع از آرمان ها و روز شکست رژیم صهیونیستی است.

حجت الاسلام موسوی خاطرنشان کرد: پیام روز قدس ودحت و انسجام مسلمانان و نفرت از غده سرطانی اسرایی است.

پیام روز قدس امسال متفاوت تر از گذشته به گوش دنیا می رسد

حجت الاسلام محمدرضا سبحانی، مدیر حوزه علمیه کوهدشت، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: پس از پیروزی انقلاب، امام راحل روزی را برای به نمایش گذاشتن حساسیت جهانی نسبت به سرنوشت قدس و نجات آن از چنگال رژیم صهیونیستی به عنوان روز قدس تعیین کرد.

وی با اشاره به اینکه به علت شیوع ویروس کرونا راهپیمایی روز قدس برگزار نمی شود، بیان داشت: پیام روز قدس امسال متفاوت تر از گذشته به گوش دنیا می رسد.

حجت الاسلام سبحانی افزود: روز قدس روز وحدت امت اسلام و پیام روز قدس بیداری امت اسلام در برابر دشمنان است./9451/ت302/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات