۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۷
کد خبر: ۶۵۳۴۹۸
نماینده ولی فقیه در لرستان:

روز قدس، تبلور ایمان در دفاع از مظلوم است

روز قدس، تبلور ایمان در دفاع از مظلوم است
نماینده ولی فقیه در لرستان روز قدس را تبلور ایمان و وحدت امت اسلام در دفاع از مردم مظلوم فلسطین عنوان کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: روز جهانی قدس، روز تبلور ایمان، اهتمام و توجه امت اسلام و آزادگان جهان به مظلومیت مردم فلسطین و مسأله قدس شریف است.

وی با اشاره به اینکه گرچه امسال راهپیمایی روز جهانی قدس به شکل سال‌های گذشته برگزار نمی‌شود، افزود: با توجه به مسأله شیوع جهانی ويروس کرونا مردم نیز طبق تصمیم مسؤولان ستاد ملی مبارزه با کرونا عمل خواهند کرد.

نماینده ولی فقیه در لرستان بیان کرد: با وجود برگزاری مراسم متفاوت روز جهانی قدس، این روز تاریخی هرگز از یاد و اذهان مسلمانان جهان پاک نخواهد شد.

وی ادامه داد: روز قدس تجلی وحدت مسلمانان در حمایت از آرمان های مردم مظلوم فلسطین و اعلام انجرار از رژیم غاصب صهیونیستی است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی حمایت از مظلوم و خصومت با ظالم را از مهم ترین آرمان های جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت: مردم انقلابی ایران و آزادگان سراسر جهان بانگ مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را سر می دهند تا تکلیف اسلامی و انسانی خود که منجر به تقویت احساس اقتدار، حق طلبی و آزادی خواهی در مقابل قدرت های استکبار و استعمار گر می شود را در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان به انجام رسانند./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات