۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۵
کد خبر: ۶۵۳۵۰۶
امام جمعه چابهار:

روز قدس و مبارزه با رژیم غاصب صهیونیستی تعطیلی بردار نیست

روز قدس و مبارزه با رژیم غاصب صهیونیستی تعطیلی بردار نیست
حجت الاسلام موسوی گفت: اگر چه شرایط کرونایی سبب کاهش اجتماعات در روز قدس شده است اما مبارزه با ظلم تعطیلی بردار نیست.

حجت الاسلام سید محمد موسوی امام جمعه چابهار در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: اگر چه شرایط کرونایی سبب کاهش اجتماعات در روز قدس امسال شده است اما مبارزه با ظلم و استکبار تعطیلی بردار نیست و از اهمیت روز قدس کاسته نخواهد شد.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به وعده رهبر انقلاب در خصوص نابودی رژیم صهیونیستی در ۲۵ سال آینده، عنوان کرد: اعلام انزجار نسبت به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی و زنده نگه داشتن روز قدس باید تا محو کامل اسرائیل از روی نقشه زمین ادامه پیدا کند.

امام جمعه چابهار به سخنرانی رهبر انقلاب در روز قدس امسال اشاره کرد و اظهار داشت: این سخنرانی امید و نشاط بیشتری را در دل ملت مظلوم فلسطین ایجاد خواهد کرد و پشتوانه قدرتمندی برای ادامه مبارزه و حق طلبی آنها خواهد بود.

وی ضرورت استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای برجسته سازی اهداف روز جهانی قدس را متذکر شد و ابراز کرد: ملت ایران با تبعیت از حاج قاسم سلیمانی به پشتیبانی خود از ملت‌های مظلوم منطقه ادامه خواهد داد.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه شهادت حاج قاسم سلیمانی نابودی اسرائیل را نزدیک تر کرده است، گفت: انتقام خون این شهید بزرگ نابودی رژیم صهیونیستی و پیروزی ملت مظلوم فلسطین است.

امام جمعه چابهار با اشاره به اینکه استقامت کنندگان در راه خداوند متعال مورد حمایت او قرار می گیرند، عنوان کرد: مقاومت چندین ساله ملت‌های ایران و لبنان، سوریه، عراق و فلسطین در مقابل آمریکا و دیگر جنایتکاران سبب اقتدار و عظمت این ملت ها شده است.

وی فراهم شدن مقدمات اخراج نیروهای آمریکایی از منطقه را از نتایج مقاومت عنوان کرد و اظهار داشت: آمریکا و اسرائیل در نگاه ملت های منطقه منفور و وحشی قلمداد می شوند و این از نتایج مقاومت اسلامی است.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه ملت‌های منطقه خواهان نابودی غده سرطانی اسرائیل و خروج نیروهای آمریکایی از منطقه هستند، ابراز کرد: در حال حاضر محور مقاومت به پرچم داری جمهوری اسلامی دارای قدرت برتر، در منطقه است./135/ت302/ف

ارسال نظرات