۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۰
کد خبر: ۶۵۳۵۱۷
آیت الله حیدری:

خون سردار سلیمانی شتاب دهنده آزادی قدس است

خون سردار سلیمانی شتاب دهنده آزادی قدس است
آیت الله حیدری با بیان اینکه جبهه کفر جهانی در صورت آزادی فلسطین شکست خواهد خورد، گفت: خون به ناحق ریخته شده سردار سلیمانی آزادسازی قدس را سرعت داد.
آیت الله محسن حیدری، نماینده مجلس خبرگان رهبری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان اینکه همگان باید برای بزرگداشت روز جهانی قدس اهتمام داشته باشند، بیان داشت: اسلامی بودن روز جهانی قدس ثابت شده است؛ چرا که قدس قبله نخست مسلمانان، معراجگاه حضرت ختمی مرتبت و در قرآن کریم به مسجدالاقصی هم اشاره شده است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ملت فلسطین بیش از ۷۲ سال آوارگی را تحمل کرده است، عنوان داشت: همگان باید به فکر آزادسازی فلسطین باشند؛ از سوی دیگر روز جهانی قدس سیر مبارزه را از حالت قومیتی و ناسیونالیستی خارج ساخت و در مسیر الهی و اسلامی قرار داد.

آیت الله حیدری با اشاره به اینکه قدس نماد جهان اسلام و با آزادی آن جهان اسلام پیروز و جهان کفر شکست می‌خورد، ادامه داد: روز قدس همچون روز احزاب است که رسول خدا (ص) به هنگام عزیمت مولای متقیان به میدان نبرد، بیان داشت که همه اسلام در برا همه شرک قرار گرفت؛ قدس اکنون نماد استعمار و استکبار جهانی است.

وی با بیان اینکه جبهه کفر جهانی در صورت آزادی فلسطین شکست خواهد خورد، خاطرنشان کرد: جهان اسلام با آزادسازی قدس، عزت می‌یابد؛ بزرگداشت روز جهانی قدس یک وظیفه شرعی بر هر مسلمانی است که قلبش برای اسلام می‌تپد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه خون به ناحق ریخته شده سردار سلیمانی شتاب آزادسازی قدس و افول آمریکا و رژیم صهیونیستی را چند برابر کرده است، گفت: اوضاع جهان به گونه‌ای است که روزانه یک گام به جلو برای آزادسازی قدس و یک گام به عقب از سوی استکبار مشاهده می‌شود./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات