۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۳
کد خبر: ۶۵۳۵۲۵
هانی زاده مطرح کرد؛

آمادگی فلسطینی‌ها برای رویارویی خونین با رژیم صهیونیستی

آمادگی فلسطینی‌ها برای رویارویی خونین با رژیم صهیونیستی
هانی زاده گفت: ملت فلسطین آماده رویارویی خونین جدیدی با رژیم اشغالگر قدس است و انتفاضه بازگشت، شدت بیشتری خواهد گرفت.
حسن هانی زاده، تحلیلگر مسائل بین الملل، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه کرونا ویروس و شهادت سردار سلیمانی روز جهانی قدس را تحت شعاع قرار داده است، خاطرنشان کرد: طرح‌های توطئه آمیزی علیه ملت فلسطین در حال شکل گیری است و مسابقه غیرقابل توجیهی از سوی رژیم‌های عربی برای برقراری رابطه با رژیم منفور صهیونیستی وجود دارد.

تحلیلگر مسائل بین الملل با بیان اینکه عادی سازی روابط کشور‌های عربی با رژیم غاصب سبب تضعیف مسأله فلسطین می‌شود، بیان داشت: تهدید رژیم صهیونیستی برای الحاق بیش از ۳۰ درصد کرانه غربی و پیوست دره اردن به اراضی اشغالی، فضای جدیدی به وجود آورده است.

هانی زاده با اشاره به اینکه تشکیلات خودگردان تصمیم بر قطع روابط با رژیم صهیونیستی و آمریکا گرفته است، ادامه داد: ملت فلسطین آماده رویارویی خونین جدیدی با رژیم اشغالگر قدس است و انتفاضه بازگشت شدت بیشتری خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه تصور الحاق کرانه باختری به سرزمین‌های اشغالی شکست خورده است، ادامه داد: تصور ترامپ از معامله قرن آن است که چنین طرحی در صورتی اجرایی شدن برگ برنده انتخاباتی ۲۰۲۰ است.

تحلیلگر مسائل بین المل یادآور شد: طرح معامله قرن با مقاومت ملت فلسطین و محور مقاومت به ویژه ایران و سوریه و لبنان و عراق شکست خورده است؛ از این رو فاز جدید الحاق کرانه باختری به سرزمین‌های اشغالی کلید خورد./۹۴۵۶/ت310/ف
حاتم شرفی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۶
شجره خبیثه عمرش رو به پایان است
صدای اذان قدس جهان را تکان داده است
قدقامت الصلاه...
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۹
جهاد در دوران کرونا یادآور دوران دفاع مقدس است و مرکزیت مدیریت این جهاد همانند مدیریت دوران دفاع مقدس بود، فعالیت‌های اقتصادی، طلاب و مردم همه گوش به فرمان بودند تا ببینند ستاد ملی مبارزه با کرونا چه می‌گوید، با اطلاع‌رسانی و تبیین و بدون هیچ اجباری حرکت به سمت اهداف مورد نظر دنبال شد.
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۲
انزجار مضاعف از اسرائیل در بحبوحه کروناادامه دارد.
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۸
زینتی الهی به صورت برجسته و با افتخار بنمایانیم
ریش موهبت الهی است
عامل نشاط است
نه غم

در میدان تقابل زینت الهی و تزیین شیطانی ، پرچم زیبایی حقیقی الهی را در برابر تزیین فریبنده و دروغین شیطانی در عمل بالا بیاوریم
0
0