۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۴
کد خبر: ۶۵۳۵۲۸
نماینده ولی فقیه در لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا:

باید همه مسلمانان برای مبارزه با صهیونیست‌ها به پا خیزند

باید همه مسلمانان برای مبارزه با صهیونیست‌ها به پا خیزند
حجت الاسلام ملازاده گفت: همه مسلمانان جهان باید روز قدس را گرامی بدارند و در مسیر مبارزه با صهیونیسم و آن‌هایی که قصد براندازی و ریشه کنی اسلام را دارند به پا خیزند.
به گزارش خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام علیرضا ملازاده، نماینده ولی فقیه در لشکر عملیاتی 25 کربلا امروز در محفل انس با قرآن کریم، با بیان این مهم که همه ما باید از ظرفیت ماه مبارک رمضان جهت خودسازی، تقویت ایمان و تقوا الهی استفاده کنیم، بیان داشت: ماه مبارک رمضان، ماه رحمت الهی و نور رو به پایان است، اما دل‌های ما در گرو این ماه پر عظمت باقی می‌ماند و امیدوارم که توانسته باشیم از فیوضات این ماه بهره کامل را برده باشیم و خداوند ما را مورد مغفرت و رحمت خودش قرار دهد.

نماینده ولی فقیه لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا در ادامه سخنان خود به فرا رسیدن روز جهانی قدس اشاره کرد و با بیان این که این روز، روز مبارزه و تقابل حق و باطل است، خاطر نشان کرد: روز قدس برای ما مسلمانان بسیار با عظمت است و همه مسلمانان جهان باید این روز را گرامی بدارند و در مسیر مبارزه با صهیونیسم و آن‌هایی که قصد براندازی و ریشه کنی اسلام را دارند به پا خیزند.

حجت الاسلام ملازاده با تاکید بر این که مبارزه با صهیونیسم ریشه‌ای به بلندای تاریخ اسلام دارد، گفت: امام خمینی(ره) با هوشمندی در روز‌های آغازین حرکت‌های انقلابی خود، نخستین مخالفت‌های خود را به سمت صهیونیست‌ها که فلسطین را غصب کرده بودند اعلام کرد.
 
نماینده ولی فقیه در لشکر عملیاتی 25 کربلا ادامه داد: امام راحل بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به روز قدس نامگذاری کرد تا مردم جهان اسلام در این روز حضور بهم رسانند و اعلام انزجار خود از این رژیم غاصب بیان کنند.

وی با تاکید بر این که جهان اسلام باید در برابر این غده سرطانی بپاخیزد و آن را از صفحه روزگار محو کند، خاطر نشان کرد: همه مسلمانان جهان دل‌هایشان در گرو آزادسازی سرزمین فلسطین است، زیرا مسأله فلسطین تنها مربوط به فلسطینی‌ها نیست بلکه مسأله جهان اسلام است و اگر پرچم قدس بلند گردد همه جهان اسلام باید زیر این پرچم جمع گردیم.

حجت الاسلام ملازاده در سخنان پایانی خود با بیان این که قدس نقطه مشترک و وحدت جهان اسلام است، خاطر نشان کرد: متأسفانه برخی از کشور‌های اسلامی که امروز بدتر از منافقین می‌توان آن‌ها را نامید با صهیونیست‌ها دست سازش داده اند.
 
نماینده ولی فقیه در لشکر عملیاتی 25 کربلا ادامه داد: ما وظیفه داریم برای حل مشکل فلسطین اشغالی به پاخیزیم و در مسیر نابودی ظلم و نا امیدی دشمن گام موثری برداریم./950/د102/ف
افشین ایمانی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۶
شجره خبیثه عمرش رو به پایان است
صدای اذان قدس جهان را تکان داده است
قدقامت الصلاه...
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۳
مقام معظم رهبری : روز جهانی قدس، روز فریاد و مقاومت امت اسلامی بر سر امریکا و صهیونیزم در مقابل سیاستهای تفرقه انگیز است.
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۴
هرکس صدای فریاد مسلمانی را بشنود و به کمک او نشتابد مسلمان نیست. پیامبر اکرم (ص)
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۴
مرگ بر دولت تروریستی آمریکا و رژیم صهیونیستی
0
0