۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۰
کد خبر: ۶۵۳۵۲۹
رییس سازمان بسیج جامعه زنان تبیین کرد؛

نگاهی به دلایل تعهد و حمایت آمریکا از رژیم جعلی اسرائیل

نگاهی به دلایل تعهد و حمایت آمریکا از رژیم جعلی اسرائیل
بیابانی گفت: آمریکا برای تأمین امنیت و منافع رژیم غاصب صهیونیستی از هیچ اقدامی به نفع اسرائیل فروگذار نمی‌کند.

سرکار خانم، مینا بیابانی رییس سازمان بسیج جامعه زنان کشور، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، به تعهد آمریکا در تأمین امنیت رژیم جعلی اسرائیل اشاره کرد و گفت: آمریکا برای تأمین امنیت و منافع رژیم غاصب صهیونیستی از هیچ اقدامی به نفع اسرائیل فروگذار نمی‌کند.

وی افزود: اجرا و برآورده ساختن خواسته‌های رژیم صهیونیستی یکی از اقدامات دولت و سیاست‌مداران آمریکایی در راستای حفظ و تأمین امینت این رژیم منحوس به شمار می‌رود و همه سیاست‌مداران دموکرات و جمهوری‌خواه این هدف را دنبال می‌کنند.

بیابانی با بیان اینکه رفتارهای ترامپ برای تأمین خواسته‌های رژیم صهیونیستی است، ابراز کرد: رابطه خانوادگی و قرابت سیاسی ترامپ با رژیم صهیونیستی سبب شده او با جدیت بیشتری از اسرائیل حمایت کند.

رییس سازمان بسیج جامعه زنان کشور ادامه داد: یکی از اقدامات ترامپ رونمایی از طرح آمریکایی ـ صهیونیستی معامله قرن بود تا از این طریق خواسته اسرائیل در مقابله با آرمان‌های قدس شریف محقق شود.

وی عادی‌سازی روابط ریاض و تلاویو را یکی دیگر از اقدامات رییس جمهور آمریکا در تأمین امنیت این رژیم جعلی خواند و گفت: آمریکا برای آن که امنیت رژیم صهیونیستی را در منطقه حفظ کند روابط خود را با عربستان تقویت کرد تا بتواند از طریق فروش و درآمدهای نفتی عربستان رژیم اسرائیل را مورد حمایت قرار دهد و طرح‌های عملیاتی خود را در راستای بقای عمر رژیم صهیونیستی اجرایی کند.

بیابانی ادامه داد: چندی پیش نیز آمریکا در اقدامی غیرمنطقی و غیرمتعارف با قوانین بین‌الملل قسمتی از جولان را به اسرائیل بخشید و سفارت این رژیم غاصب را از تلاویو به بیت‌المقدس تغییر داد، همچنین تداوم حضور آمریکا در سرزمین‌های اشغالی خود نمونه بارزی از اقدامات و راهبردهای حمایتی ایالات‌متحده در استقرار امنیت اسرائیل در منطقه است.

رییس سازمان بسیج جامعه زنان کشور با بیان اینکه آمریکا در پی فتنه‌انگیزی میان کشورهای محور مقاومت است، عنوان کرد: آمریکا می‌خواهد ساختار داخلی این کشورها را با استفاده از ابزار تحریم و تهدید نظامی دچار چالش اقتصادی، امنیتی و غیره کند تا بتواند در میان این اتفاقات و فتنه‌انگیزی‌ها مقاصد نهایی خود را در استقرار و تحکیم رژیم غاصب صهیونیستی به دست بیاورد.

وی افزود: آمریکا در جریان داعش شکست مهلکی از محور مقاومت خورد و نتوانست امنیت اسرائیل را تأمین کند برای همین طراحی‌های جدیدی انجام داد تا با فتنه‌انگیزی ساختار سیاسی حوزه مقاومت را متزلزل و امنیت کشورها را دچار اختلال و تشتت کند از این‌رو دست به تحریم اقتصادی این کشورها زد و در واقع جنگ را به داخل این کشورها کشاند.

بیابانی ادامه داد: طبیعتاً به‌طور مستقیم منافع این فتنه‌انگیزی نصیب اسرائیل می‌شود، برای مثال جنایات داعش که مورد حمایت 80 کشور از جمله آمریکا و انگلیس بود و از سوی عربستان ارزاق مالی می‌شد، به‌عنوان ارتش مخفی بسیار وحشتناک و جنایتکار مجریان این طرح آمریکایی در کشورهای محور مقاومت بود تا ساختار این کشورها را متزلزل کنند؛ امروز بار دیگر آمریکای جنایتکار به دنبال باز سازی این جریان افراطی در منطقه است./813/ت302/ف

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۹
جهاد در دوران کرونا یادآور دوران دفاع مقدس است و مرکزیت مدیریت این جهاد همانند مدیریت دوران دفاع مقدس بود، فعالیت‌های اقتصادی، طلاب و مردم همه گوش به فرمان بودند تا ببینند ستاد ملی مبارزه با کرونا چه می‌گوید، با اطلاع‌رسانی و تبیین و بدون هیچ اجباری حرکت به سمت اهداف مورد نظر دنبال شد.
3
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۵:۵۷
از مصاحبه ارائه شده مشخص می شودمسئولان سازمان بسیج اشراف کامل بر تحولات منطقه دارند و این بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.
سرکار خانم دکتر بیابانی سمت جدید را به شما تبریک عرض می کنیم و امیدوار هستیم همانند خانم دکتر اصلانی با قوت و قدرت عملکردی انقلابی داشته باشید
4
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۳
مقام معظم رهبری : روز جهانی قدس، روز فریاد و مقاومت امت اسلامی بر سر امریکا و صهیونیزم در مقابل سیاستهای تفرقه انگیز است.
2
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۴
هرکس صدای فریاد مسلمانی را بشنود و به کمک او نشتابد مسلمان نیست. پیامبر اکرم (ص)
2
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۴
مرگ بر دولت تروریستی آمریکا و رژیم صهیونیستی
2
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۵
مرگ بر اسرائیل
2
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۳
خواهشن دیگر اسم رژیم اسراییل را در هیچ روزنامه ای درج نکنید.
کشوری به این نام وجود ندارد .
گروه های تروریستی داعشی صهیونیستی هستند .
0
0